مجری شبکه فاکس نیوز مقاومت ترامپ را در برابر پذیرش نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به رفتار نوجوان‌های خام تشبیه کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه فاکس نیوز، مجری کهنه کار آمریکایی و حامی رئیس جمهور فعلی این کشور رفتار‌های پسا انتخاباتی ترامپ را به باد انتقاد گرفت و گفت او همانند یک جوان خام و احمق رفتار می‌کند.

جرالدو ریورا که از طرفداران دونالد ترامپ است می‌گوید او از زمان شکست در انتخابات ریاست جمهوری همانند نوجوان‌های خشمگین رفتار‌های احمقانه می‌کند و جارو جنجال به پا می‌کند. مجری فاکس نیوز با یادآوری حمایت ۴ ساله خود از ترامپ گفت متاسفانه او در رقابتی سخت شکست خورد.

روزنامه نگار کهنه کار آمریکایی پیشتر نیز با تصدیق اینکه دیگر راه قانونی برای تغییر نتیجه انتخابات باقی نمانده، او را ترغیب به پذیرش شکست خود و پیروزی جو بایدن کرد. وی در این باره گفت رئیس جمهور مرتکب اشتباه شده راهی باقی نمانده است. هیچ راه قانونی برای تغییر نتیجه وجود ندارد.

از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیش از یک ماه می‌گذرد، اما چیزی که تغییر نکرده ترامپ و ادعاهایش در خصوص تقلب و دستکاری نتیجه انتخابات سوم نوامبر است. در حالیکه روز شمار حضور ترامپ در کاخ سفید به شماره افتاده، او کماکان معتقد است تقلب او را از دور دوم ریاست جمهوری محروم کرده است.

برغم تائید رسمی پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ کماکان بر طبل تقلب انتخاباتی می‌کوبد و به هواداران خود وعده پیروزی در انتخابات را می‌دهد. وعده‌ای که با نزدیک شدن به پایان مهلت قانونی حضور او در کاخ سفید بیشتر به سرابی می‌نماید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسیح
۲۳:۵۲ ۰۸ دی ۱۳۹۹
سلام. خون سلیمانی او را گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۲۲:۳۵ ۰۸ دی ۱۳۹۹
به نوجوانان توهین نکنین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۸ دی ۱۳۹۹
اتفاقاً ترامپ یک تاجر بسیار خبره است. او به خوبی می داند شکست خورده است اما با این رفتارها و گفتارها تاکنون مبالغ بسیار هنگفتی (نزدیک به 500 یملین دلار) از طرفدران نادانش جمع آوری کرده است. از قدیم گفته اند " تا ابله در جهان است مفلس در نمی ماند".
آخرین اخبار