رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت : طرح شهید سلیمانی با موفقیت در این شهرستان اجرا شد که در این طرح ۱۰۰ درصد مردم علیه ویروس کرونا غربالگری شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا منصوری رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت : اجرای طرح شهید سلیمانی تا اسفندماه امسال ادامه دارد و از طریق سامانه ۴۰۳۰ غربالگری افراد سالمند و دارای بیماری‌های زمینه‌ای ادامه دارد.

او گفت : از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در شهرستان قصرشیرین ۴۲۶ تن به این ویروس مبتلا شدند که ۲۰ تن از آن‌ها فوت کردند و می‌توانیم بگوییم با همراهی مردم و تلاش‌های ستاد کرونا پنج درصد مردم قصرشیرین درگیر بیماری کووید ۱۹ شده اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین افزود: از تمامی افرادی که دارای علایم ضعیف ابتلا به بیماری کووید ۱۹ هستند می‌خواهیم در منازل خود بمانند و در صورتی که دچار علایمی هستند با مراجعه به مرکز بهداشت و درمان آزمایش دهند.

منصوری افزود: با اجرای محدودیت‌ها شاهد کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا بوده ایم که برای تدوام این شرایط و ریشه کنی ویروس کرونا مردم باید حتما موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا بازهم شاهد اوج گیری بیماری کووید ۱۹ نباشیم.

او از مردم خواست تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی همچنان ستاد کرونا را یاری کرده و در واقع از سلامت خود و خانواده هایشان صیانت کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.