رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ۶ گودال مخاطره آمیز این شهر که نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته‌است هر چه زودتر تعیین وضعیت و ساماندهی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، داریوش پوربهی رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در نشست علنی شورای شهر بوشهر بیان کرد: ۶ گودال در مرکز شهر، کنار ساختمان امیریه، محله صلح آباد و خیابان امام رضا (ع) به حال خود رها شده و علاوه بر ایجاد چهره نازیبا برای منظر شهری، سلامت شهروندان را هم به خطر انداخته است.

او درباره املاک شهرداری بوشهر هم عنوان کرد: شهرداری، املاکی در این استان و دیگر نقاط کشور دارد که ضروری است برای صیانت از آن‌ها یک کارگروه با حضور نمایندگانی از سازمان بازرسی، ثبت و دستگاه قضایی تشکیل شود.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای شهر بوشهر ادامه  داد: این املاک به عنوان سرمایه شهر باید به صورت کامل در تملک شهرداری قرار گیرد تا درآمد پایدار برای شهرداری وتوسعه شهر ایجاد کند.

پوربهی همچنین با تاکید بر توجه به وضعیت محلات شهر بوشهر، افزود: برخی محله‎های جنوبی این شهر فراموش شده‌اند و در مرکز شهر هم کوی فضیلت، محله جبری و ضلع شرقی بافت تاریخی آن در وضعیت نامناسبی به سر می‌برند.از شهرداری انتظار داریم ساماندهی این محله‎های مشکل دار را در اولویت قرار دهد.

او  گفت: باید با خدمات رسانی خوب در محله‎ها زمینه جلب رضایت شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.