مرادی گفت: دستگاه قضایی با هرگونه رفتار هنجارشکن و خلاف شئونات اسلامی و حقوق شهروندی برخورد قاطع می کند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، روح الله مرادی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیکشهر با اعلام خبر دستگیری عامل نشر محتوای غیر اخلاقی در نیکشهر گفت: دستگاه قضایی با افرادی که باعث تشویش افکار عمومی و جریحه دار کردن احساسات شهروندان می‌شوند بر خورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

دادستان نیکشهر افزود: نادیده گرفتن باور‌ها و ارزش‌های جامعه و عدم توجه به حقوق شهروندان عملی بسیار ناپسند است که از نظر حقوقی جرم محسوب می‌شود و با عاملان آن برخورد می‌شود.

روح الله مرادی با بیان اینکه دستگاه قضایی هیچ گونه مخالفتی با شادی و نشاط مردم ندارد عنوان کرد: مجموعه قضایی شهرستان با هر فردی که خلاف اصول اخلاقی رفتار کند و به ارزش‌های دینی و انقلاب بی حرمتی کند با قاطعیت و برابر با قانون اقدام خواهد کرد.

دادستان شهرستان نیکشهر با اشاره به دستگیری عامل انتشار تصاویر مستهجن و خلاف عفت عمومی در نیکشهر بیان کرد: با رصد اطلاعاتی نیرو‌های سایبری دستگاه قضایی و پلیس فتا شخصی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به نشر تصاویر غیر اخلاقی می‌کرد دستگیر شد.

او گفت: این فرد که با انتشار و نمایش محتوای خلاف عفت عمومی و مستهجن، باعث تشویش اذهان عمومی و اعتراض بسیاری از شهروندان و خانواده‌ها شده بود دستگیر و بر خورد قانونی لازم انجام گرفت.

روح الله مرادی دادستان شهرستان نیکشهر در ادامه گفت: مراجع قضایی با اشرافیت کامل بر فعالیت‌های نا بهنجار در فضای مجازی با کسانی که رفتار‌های خلاف شئونات اسلامی و هنجارشکن انجام می‌دهند برخورد خواهد کرد و از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت خواهد کرد.

او افزود: با سایت‌ها، کانال‌ها و گروه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به حمایت از عوامل نشر تصاویر غیر اخلاقی بدون هیچ گونه اطلاع از روند قضایی پرونده می‌کنند به دلیل انتشار اخبار خلاف واقع برخورد قانونی می‌گردد.

دادستان شهرستان نیکشهر در پایان با بیان نقش مهم رسانه‌ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه، از مردم خواست تا اخبار شهرستان را از رسانه‌های معتبر و موثق دنبال کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.