رونمایی از بازی «ژنرال در سایه» در آینده‌ای نزدیک

بازی حاج قاسم سلیمانی با عنوان «ژنرال در سایه» همزمان با سالگرد شهادت شهید سلیمانی رونمایی می‌شود.

امیر رهبر مدیر روابط عمومی مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رونمایی از بازی حاج قاسم سلیمانی با عنوان «ژنرال در سایه» اظهار کرد: بازی حاج قاسم سلیمانی با عنوان «ژنرال در سایه» همزمان با سالگرد شهادت شهید سلیمانی در هفنه آینده توسط مسئولان ارشد نظامی رونمایی می‌شود.

مهدی جعفری جوزانی رئیس مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج درباره جزئیات بازی ژنرال در سایه افزود: همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، شاهد یک پروژه بسیار خیره‌ کننده به اسم «ژنرال در سایه» خواهیم بود.

وی گفت: این بازی در سبک اکشن اول شخص ساخته شده و راوی اتفاقاتی است که در ده ماه محاصره شهر آمرلی توسط داعش به وقوع پیوسته و در نهایت با ورود شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش با هلیکوپتر به این شهر ضمن دلجویی از خانواده‌های بی دفاع، محاصره شهر را در هم شکسته و منطقه آمرلی را از لوث حضور جنایتکاران داعشی مورد حمایت رژیم تروریست آمریکا پاک می‌کند.

مشخص شدن تاریخ رونمایی از بازی ژنرال در سایه

جعفری بیان کرد: این بازی بسیار جذاب که از داستان بسیار پرکشش و کیفیت فنی و هنری بسیار خوبی بهره می‌برد، همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی رونمایی و به زودی روانه بازار خواهد شد.

امیر رهبرمدیر روابط عمومی مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج در پایان به زمان و مکان و مهمانان مراسم اشاره و اعلام کرد: به زودی جزئیات مراسم در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار