رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون نیروهای شرکتی بیمارستان شهید جلیل یاسوج روز نوزدهم دی ماه برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این آزمون هفته های آینده ‌و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حوزه های امتحانی برگزار می شود.

یزدان پناه افزود: این نیروها حایگزین نیروهای شرکتی خصوصی و یک ماهه خواهند شد و بدون شک پس از اعلام نتایج آزمون حاشیه هایی وجود خواهد داشت.

در این آزمون تعداد ۱۲۷ نیروی شرکتی در واحد های تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان پذیرفته خواهند شد.

این نیروها در قالب شرکت خدماتی تحت عنوان نیروهای تمیز کار، نگهبان، تاسیسات، پذیرش و صندوق دار بودند که مراحل ثبت نام داوطلبان انجام شده است.

بر اساس آخرین آمار تعداد متقاضیان این آزمون هشت هزار و۵۰۰ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جذب ۳۰ هزار نفر نیروی جدید در سطح کشور، گفت: سهم این استان نسبت به استان های دیگر بیشتر دیده شده است.

بیمارستان های ۳۰۰ تختخوابی، امام سجاد، شهید بهشتی، شهدای گمنام، سلمان و بیمارستان خصوصی زاگرس در مرکز استان بیمارستان شهید رجایی و بی بی حکیمه در گچساران و بیمارستان امام خمینی در دهدشت و بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت به  مردم استان ، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کنند.

تعداد تخت های بیمارستانی در استان یک هزار و ۶۰۰ تخت است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.