رئیس جمعیت هلال احمر از راه اندازی و آماده سازی ۵ هزار خانه هلال تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.

کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت احداث خانه های هلال اظهار کرد: سه هزار و ۵۰۰ خانه هلال در کشور  راه اندازی شده است که تا پایان دولت دوازدهم این خانه‌ها به پنج هزار خانه هلال خواهد رسید و  این خانه‌ها باری بر دوش دولت نیست بلکه یار دولت و مردم هنگام وقوع حوادث است.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه  ۳۷ هزار و ۱۱۸ خانه هلال در دهیاری‌های سراسر کشور ایجاد شده است ،گفت: خانه های هلال بودجه زیادی نیازی ندارد و داوطلب محور است، امکانات امدادی و همچنین آموزش برای مردم وجود دارد، در واقع خانه‌های هلال یک هلال احمر کوچک در دورترین مناطق و محروم‌ترین محله‌ها است.

همتی در ادامه درباره آخرین وضعیت جذب امدادگران با درجه ایثار بیان کرد: تا پایان دی‌ماه ۸۰۰ نفر به صورت ساعتی با هلال‌احمر قرارداد خواهند بست، امیدوار هستیم تا پایان سال کار جذب هزار نفری که پیش‌تر اعلام کرده بودیم، انجام شود.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: در صدد این هستیم که قراردادی را با این افراد منعقد کنیم، تقریبا دریافتی این افراد از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار