استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هرگونه ساده‌انگاری در مواجهه با ویروس کرونا خطرناک است و می‌تواند روند شیوع کرونا را همچون ماه‌های گذشته افزایشی کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا با تاکید بر مراقبت نسبت به اجرای محدودیت‌های کرونا در استان اظهار داشت: هرگونه ساده‌انگاری در خصوص شیوع کرونا خطرناک است.

او افزود: در حالی که روند شیوع کرونا در استان کاهشی شده است و طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از این ویروس کاهش چشمگیری داشته، اما باید مراقبت‌ها همچون گذشته تداوم یابد.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: هرگونه ساده‌انگاری در مواجهه با ویروس کرونا خطرناک است و می‌تواند روند شیوع کرونا را همچون ماه‌های گذشته افزایشی کند.

او با تاکید بر نظارت بیش از پیش بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در استان ادامه داد: چنانچه دو تا سه هفته آینده همچنان نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام جدی به کار گرفته شود بی‌شک در وضعیت بهتری قرار می‌گیریم.

عباسی، نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مراجعین دستگاه‌های اجرایی پر تردد را بسیار مهم دانست و گفت: مقرر شد تا در ورودی دستگاه‌ها با استفاده از نرم‌افزار ماسک، سلامتی افراد مراجعه‌کننده بررسی شود و چنانچه مشکلی در این خصوص نبود افراد مجاز به ورود به آن دستگاه باشند.

او افزود: با این وجود برخی دستگاه‌ها نسبت به اجرای این مصوبه کوتاهی می‌کنند که در صورت تداوم این روند با مدیران این دستگاه‌ها برخورد می‌شود.

بنا بر اعلام ستاد ملی کرونا، شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و فارسان در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند و سایر شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری در وضعیت زرد هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار