استاندار اصفهان با اشاره به فعالیت ۶۵۰ خیریه در این کلانشهر گفت: برای اقدامات توسعه‌ای به ویژه در حوزه انتقال خون استان اصفهان باید از ظرفیت خیران توانمند استفاده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در دیدار با هیات مدیره خیریه انتقال خون افزود: دید و نگرش توسعه در ابعاد مختلف بویژه در سازمان انتقال خون قابل قدردانی است.

او ادامه داد: سازمان انتقال خون اصفهان باید اقدامات لازم برای توسعه را انجام داده و امکانات موردنیاز را به وجود آورد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه این استان در تمامی حوزه‌ها پیشتاز بوده است، تصریح کرد: ۱۰ درصد شهدا و ۱۲ درصد جانبازان کشور به این استان اختصاص دارد.

رضایی اظهارکرد: باید زمین موردنیاز برای توسعه سازمان انتقال خون استان ردیف‌دار شود.

اعضای هیات مدیره سازمان انتقال خون استان اصفهان در این نشست بر توسعه بخش فنی، احیا ایمنی سلولی و ایجاد انعقاد خون تاکید کردند.

آنان اظهارداشتند: پایگاه اصفهان از نظر فنی به تست‌های پیوند مغز استخوان و سلول‌های بنیادی باید مجهز و سردخانه‌ای برای ارسال پلاسما برای این سازمان در نظر گرفته شود.

استان اصفهان دارای پایگاه‌ها و مراکز ثابت انتقال خون در شهرستان‌های کاشان، خوانسار، شهرضا، نجف آباد، خمینی شهر، گلپایگان و نایین و ۲ مرکز در کلانشهر اصفهان شامل خواجو و عاشق اصفهانی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.