مشکل فعال‌سازی دستگاه‌های جدید Apple در تعطیلات کریسمس

با نزدیک شدن به سال جدید میلادی، کسانی که دستگاه‌های جدیدی از اپل خریداری کردند با مشکل فعال‌سازی آن‌ها روبه‌رو شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به سال جدید میلادی، کسانی که دستگاه‌های جدیدی از شرکت اپل خریداری کردند با مشکل فعال‌سازی آن‌ها روبه‌رو شدند. مشتریانی که محصولات اپل را در چند روز گذشته خریداری کرده بودند و می‌خواستند به عنوان هدیه به مناسبت سال نو به عزیزان خود هدیه بدهند متوجه این مشکل عدم فعال‌سازی شدند. این افراد باید برای فعال‌سازی دستگاه‌ها خود کمی صبر داشته باشند. اپل اعلام کرد که سرورهای ورود به سیستم iCloud از اوایل صبح کریسمس با مشکلاتی روبه‌رو شده‌است و از فعال کردن برخی از کاربران Apple Watch ،iPhone ، HomePod و سایر دستگاه‌ها جلوگیری می‌کند.


بیشتر بخوانید


طبق گفته صفحه خدمات اپل در فضای مجازی، این اتفاق درست قبل از ساعت ۵ بامداد کریسمس آغاز شده و هنوز هم برای برخی از کاربران درگیر این اتفاق هستند. یک توئیت از تیم پشتیبانی اپل در روز جمعه نشان داد که این مساله، که تا بعد از ظهر شنبه ادامه دارد، مربوط به افزایش تقاضای مردم برای محصولات در تعطیلات کریسمس است که باعث اختلال در شبکه شده است. تقاضای محصولات برای کریسمس به ویژه به دلیل عرضه غیرمعمول آیفون ۱۲ در اواخر سال ناشی از تاخیرهای تولید گذشته اپل است و احتمال می‌رود که به زودی این مشکل برای کاربران رفع شود. پس از غیرفعال شدن این خدمت در دستگاه‌های اپل، بسیاری از کاربران این نقص عملکرد در این دستگاه‌ها را گزارش کردند. به نظر می‌رسد بسیاری از مشکلات مربوط به فعال کردن دستگاه ها با استفاده از سیستم Apple's Family Sharing است که کنترل والدین را فراهم می‌کند. برخی از کاربران پس از تلاش‌های مکرر موفقیت خود را گزارش دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.