جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کوار با موضوع مقابله با آتش سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمیدرضا آدینه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کوار در این جلسه ضمن قدردانی از همراهی اعضای ستاد مدیریت بحران در حوادث و بحران‌های طبیعی بویژه آتش سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی خواستار آمادگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با  آتش سوزی‌ احتمالی در این عرصه‌ها شد.

اشکان کاظمی فرماندار شهرستان کوار نیز با اشاره به موفقیت این شهرستان در بحث اطفای حریق میان شهرستان‌های دیگر خواستار آموزش نیرو‌های عملیاتی، تهیه بانک اطلاعات و ترسیم نقشه راه برای مقابله با حریق در عرصه‌های طبیعی شد.

او، در ادامه اعضای تیم کوهنوردی شهرستان خواست تا با شرکت در این گونه جلسات ضمن آشنایی با مسیر مناطق صعب العبور یار و همراه نیرو‌های منابع طبیعی باشند.

کاظمی، بر همکاری بیشتر دهیاران، شورا‌های اسلامی و خیران با نیرو‌های حفاظت منابع طبیعی، تامین تجهیزات و امکانات لازم اطفای حریق تاکید کرد و گفت: انتظار می رود با احساس مسئولیت بیشتر در حفاظت از منابع طبیعی شاهد پایداری و احیاء این عرصه‌ها و نیز کاهش آتش سوزی در آن باشیم.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.