مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف و دستگیری اعضای باند بزرگ قاچاق سوخت توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

غلامرضا سالاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: ماموران اداره اطلاعات شهرستان کازرون ۱۵ نفر را که در قاچاق سوخت به خارج از کشور فعالیت می‌کردند بازداشت کردند.

او با اشاره به کشف تعدادی خودرو، دستگاه کارت خوان و کارت سوخت از محل فعالیت متهمان، افزود: طی بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این افراد، سهمیه سوخت مازاد کشاورزان و صاحبان ماشین‌های سنگین در استان‌های فارس، بوشهر و کرمان را خریداری و با دپو در یک مرغداری متروکه واقع در حومه شهر کازرون، به خارج از کشور قاچاق می‌کردند.

سالاری ادامه داد: با بررسی دفاتر مالی و کاری کشف شده از این افراد، مشخص شد که بیش از ۲ میلیون لیتر سوخت توسط این افراد به بنادر جنوبی منتقل و از آنجا به خارج از کشور قاچاق شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: با توجه به گزارش مامورین، تحقیقات به عمل آمده و اعترافات متهمان، شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون حکم به جریمه ۲۷۰ میلیارد ریالی متهمان صادر کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار