مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: در ۹ ماهه امسال ۴۷۲ میلیارد ریال کشفیات کالای قاچاق صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۶ درصد افزایش داشته است.

حسن اسلامی راد مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان در حاشیه جلسه کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: بحث اصلاح پروانه بهره برداری و افزایش ظرفیت کارخانه های سوخت تقطیری به واسطه مسائل و مشکلاتی که این تولید کنندگان با آن مواجه بودند، در جلسات متعدد در حوزه های مختلف بررسی شد.

او با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال تلاش ها و اقدامات ارزنده ای در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان صورت گرفته است افزود: :در حوزه نیروی انتظامی در مدت ۹ ماهه سال جاری، بالغ بر ۴۷۲ میلیارد ریال کشفیات صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۶ درصد افزایش داشته است.

اسلامی راد ادامه داد: در حوزه اصناف بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در حوزه گمرک نیز بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال کشفیات صورت‌گرفته که مجموعا در ۹ ماهه سال جاری در استان، حدود ۷۰۲ میلیارد ریال کشفیات در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در استان صورت گرفته است.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان ابراز داشت: در بحث پرونده ها ، ۳۸۰ پرونده در تعزیرات حکومتی استان مرتبط با کشفیات صورت گرفته تشکیل شد که از این‌ میزان ۲۴۷ پرونده محکومیت به مبلغ بیش از ۸۱ میلیارد ریال به صدور حکم ‌انجامید و ۱۸۷ پرونده با رقم ریالی ۵۱۷ میلیارد ریال، برائت گرفتند.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.