عضو شورای شهر تهران گفت: شیوع کرونا بسیار گسترده شده است و مسئولان باید به فکر سلامت مردم و کادر درمان باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در حاشیه تجلیل از خانواده شهدای سلامت تهران که صبح امروز در صحن علنی شورای شهر برگزار شد گفت: در شرایط سخت کرونا پرستاران در خط مقدم بودند.

وی ادامه داد: پرستاران همواره در معرض خطر بودند وقتی بیماری مبتلا به آچ. آی. وی یا هپاتیت در بیمارستان بستری باشد، همه این افراد در معرض خطر قرار می‌گیرند.

خداکرمی تصریح کرد: تقاضا داریم سیاست‌گذاران توجه ویژه‌ای هم به سلامت مردم هم به کسانی که در حال ارائه خدمات سلامتی هستند داشته باشند علی‌رغم اینکه هرکدام از افراد تیم درمان مهارت و دانش فردی دارند و این دانش و مهارت مهم است، اما آن‌ها یک تیم هستند که عملکردشان موجب بهبود بیمار می‌شود.

وی افزود: پزشک، پرستار و.. همچون یک حلقه هستند و بد نیست سیاست گذاران و حکمرانان کشور، این شیوه کار تیمی را مورد توجه قرار دهند و بدانند در کشورداری هم باید پیشگیری، غربالگری، درمان و توانبخشی پس از درمان را در کشورداری لحاظ کنند و این طور نباشد یک نفر بدون تخصص در مسائل سیاسی، حقوقی و ... بخواهد کشور را به صورت موش آزمایشگاهی قرار دهد و آزمون و خطا کنیم.


بیشتر بخوانید


خداکرمی تصریح کرد: دیگر طاقت آزمون و خطا نداریم و باید توجه ویژه‌ای به همه اعضای تیم درمان شود و مطالبات آن‌ها پاسخ داده شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به حادثه کولاک در کوهستان تهران گفت: در حادثه جمعه ارتفاعات تهران دکتر فاطمی دندانپزشک و فعال اجتماعی، کوهنورد و از موسسین خبرگزاری ایسنا بودند را از دست دادیم و هفته گذشته نیز دکتر بصیر متخصص نوزادان را در راه مبارزه با کرونا از دست دادیم و طاقت غم دیگری نداریم و مسئولان باید در مورد حفظ سلامتی مردم فکری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار