برخورد دوستانه پلیس کانادا با یک فرد مظنون! + فیلم

ماموران پلیس کانادا فردی را که مظنون به سرقت خودرو بود، با کمک یک سگ تربیت شده بازداشت کردند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ماموران پلیس کانادا در آزادراه یک خودروی سرقتی را پیدا و آن را متوقف کردند. آنها پس از ۱۰ دقیقه مذاکره با راننده، وارد عمل شدند و با کمک گرفتن از یک سگ تربیت شده، این مظنون را از خودرو خارج کردند.

 

 

 

 

 


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۲۱:۱۴ ۰۷ دی ۱۳۹۹
خوب به تصاویر نگاه کنید اگه توی ایران بود همین دولت کانادا و امریکا قطعنامه ها بر ضد حقوق بشر ایران صادر و این خبر را تا کره مریخ و ماه میفرستاد . این انسانهای بی عقلی که مدام غربی غربی میکنن و براشون جشن میگیرن با دیدن این تصاویر یکم خجالت بکشن آیا بنظر شماها توی دین و ایمان ما و توی قانون پلیس کشور ما همچین صحنه هایی تا حالا دیده اید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۰۸ دی ۱۳۹۹
بله در نگاه اول وحشیانه میاد ولی اینو بدونین این پروسه بعد از کلی اخطار شروع میشه اگه توی ایران هم با دزدها اینطور رفتار بشه دیگه کسی جرات نمیکنه به اموال مردم دست درازی کنه خود شما اگه ببینی دارن ماشین یا هر چیز دیگه ای رو که مال خودته میبرن با چنگ و دندون از ش محافظت میکنی حتی خرخره طرف رو میجویی اما پلیس های ما خودتون قضاوت کنید
Iran (Islamic Republic of)
وطنم
۱۶:۴۳ ۰۷ دی ۱۳۹۹
حالا چیکار کرده مگه؟ یه ماشین به قیمت 15 هزار واحد پول اونجا دزدیده دیگه، فکر کردم یه ماشین 100 میلیونی به واحد پول ما دزدیده، وگرنه همونجا باید اعدام میکردنش.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۳۳ ۰۷ دی ۱۳۹۹
با کمک یک سگ و دو پلیس که از درب سمت چپ مداوم بهش شوکر زدند و بعدشم شش نفر پلیس ریختن روش دبزن حالا خوبه مثل پلیسهای آمریکا نکشتنش اونا سه سوته مظنون رو می کشن قبل از اینیکه پاش به کلانتری و دادگاه برسه !!! .