مسئول کمیته ارتباط و هماهنگی حزب‌الله شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را فرماندهی مهربان و دلسوز عنوان کرد که از ابتدا در خط مقدم درگیری‌ها بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد، «وفیق صفا» مسئول کمیته ارتباط و هماهنگی و مسئول واحد اطلاع رسانی جنبش حزب‌الله لبنان به بیان برخی از ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

او در گفتگو با وبگاه لبنانی «العهد» اعلام کرد: تنوع شخصیت‌های مختلف در جهان در وجود حاج قاسم جمع شده بود. او پدر و فرماندهی مهربان و دلسوز و پدر معنوی برادران مجاهد و تیم کاریش بود و هنگام ورود به سنگر درگیری در خط مقدم حضور پیدا می‌کرد.

او درباره اولین دیدار با حاج قاسم در سال ۲۰۰۵ در سوریه با حضور شهید «عماد مغنیه» فرمانده عالی رتبه حزب‌الله گفت: سردار سلیمانی در آن زمان این احساس را داشت که اتفاقی رخ خواهد داد و کار بر همان اساس بود.

عضو حزب الله افزود: رابطه حاج قاسم و شهید عماد مغنیه بسیار محکم و همه جانبه بود و هنگامی که به این دو نگاه می‌کردید گویا یک روح در دو جسم بودند. شهادت حاج عماد ضایعه بزرگی برای حاج قاسم و «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله و شهادت حاج قاسم نیز ضایعه بزرگی برای نصرالله بود.

او در ادامه گفت: پس از شهادت حاج عماد رابطه میان حاج قاسم و شهید «مصطفی بدرالدین» فرمانده عالی‌رتبه حزب‌‍الله محکم‌تر شد و این رابطه به دلیل حوادث سوریه و مرتبط بودن بخشی از کار حاج مصطفی با سردار سلیمانی بیشتر شد و حاج مصطفی عملا با حاج قاسم در ارتباط مستقیم قرار داش و شهادت ایشان ضایعه بزرگی برای حاج قاسم بود.

مسئول کمیته ارتباط و هماهنگی حزب الله لبنان در پایان تاکید کرد که در حزب الله صحبت کردن از شهادت بزرگان و فرماندهان عجیب نیست و این حزب شهدای بسیاری دارد و بردران بزرگ خود را در جبهه‌ها از دست داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار