معاون صنایع‌دستی استان بوشهر از شرکت ۱۹ صنعتگر بوشهری در رشته‌های مختلف در نمایشگاه ملی مجازی خبر داد.

لیلا رحیمی  معاون صنایع دستی کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، لیلا رحیمی  معاون صنایع دستی کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر امروز بیان کرد: همزمان با فراخوان برپایی نمایشگاه ملی مجازی در کشور، صنعتگران بوشهر با ثبت‌نام اولیه و ارزیابی کارشناسان این حوزه، ۱۹ صنعتگر هم استانی توانستند در این رویداد ملی شرکت کنند.

او افزود: این هنرمندان در رشته‌های صنایع‌دستی دریایی، زیورآلات سنتی، خراطی چوب، عبا بافی، منبت‌چوب، حصیربافی و سراجی‌سنتی محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

 معاون صنایع دستی کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر عنوان کرد: از نکات برجسته حضور صنعتگران بوشهری در این رویداد عرضه محصولات روستای ملی عبابافی بحیری و همچنین تولیدات صنعتگران حصیرباف بوشهری است که موفق به دریافت نشان ملی شده‌اند.

رحیمی ادامه داد: ما در مجموعه معاونت از تمام ظرفیت خود و زمینه‌های پیشرو برای معرفی، فروش و حمایت از تولیدکنندگان استفاده می‌کنیم تا هم در این شرایط کرونایی از ضرر و زیان آن‌ها کاسته شود و هم تولید صنایع‌دستی با همان رونق همیشگی در این استان جریان داشته باشد.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به سایت http://tafrihati.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.