باشگاه استقلال قصد دارد در قرارداد برخی از بازیکنان مصدوم خود بند جدیدی را قرار دهد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از باشگاه های لیگ برتری فوتبال هنگام عقد قرارداد با بازیکنان، بندی در قرارداد آن ها درج نمی کنند که اگر بازیکن دچار مصدومیت شود درصدی از مبلغ قراردادش کسر شود و همین موضوع باعث شده تا باشگاه ها در صورت مصدومیت بلند مدت بازیکنان خود رقم های میلیاردی به آن ها پرداخت کنند. 

باشگاه استقلال نیز جزو باشگاه هایی محسوب می شود که در چند وقت اخیر به خاطر عقد قرارداد با تعدادی بازیکن مصدوم متضرر شده است.  در حال حاضر داریوش شجاعیان یکی از بازیکنانی است که به خاطر مصدومیت، کارایی چندانی برای آبی پوشان نداشته است، تا جایی که در این میان باشگاه استقلال است که با پرداخت قرارداد میلیاردی با ضرر رو به رو می شود.

سیاوش یزدانی مدافع آبی پوشان پایتخت هم از بازیکنان مصدوم استقلال محسوب می شود که این بازیکن تا به اینجای کار به ازای پولی که دریافت خواهد کرد برای این تیم بازی نکرده است. عقد قرارداد دوباره با مرتضی تبریزی مهاجم فصل گذشته آبی پوشان به دلیل مصدومیت می تواند پرونده جدیدی برای استقلال باز کند تا باز هم این استقلال باشد که ضرر دیده محسوب شود

به طور کلی بازیکنانی که بیشتر از ناحیه رباط صلیبی با مصدومیت روبرو می شوند، به نوعی در آزمون و خطا قرار می گیرند و این بازیکنان برای بازگشت دوباره به میادین باید خود را اثبات کنند، در غیر این صورت این باشگاه ها هستند که با پرداخت رقم های نجومی ضرر می کنند و البته مدیرانی که با وجود مصدومیت باز هم کورکورانه قرارداد های میلیاردی با این بازیکنان مصدوم منعقد می کنند.

به هر حال بهتر است برای اثبات دوباره بازیکنان مصدوم به میادین، عقد قرارداد با آنها به صورت بازی به بازی باشد و این موضوع به نفع باشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اس اس
۱۲:۳۱ ۰۷ دی ۱۳۹۹
خیلی هم خوبه داریوش شجاعیان یکی دوتا بازی میکنه مصدوم میشه یزدانی هم که کلا مصدوم. نشستن خونشن ملیارد ملیارد میخورن
آخرین اخبار