کریمی گفت: بیش از ۶ هزار و ۶۰ نفر در سامانه طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۸۷۰ نفر موفق به پرداخت وجه اولیه شدند.

سوران کریمی رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ۸۷۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان ضمن افتتاح حساب شخصی، ۳۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان واریز کرده‌اند.

او ادامه داد: پول واریز شده در حساب شخصی متقاضیان به صورت بلوکه باقی خواهد ماند و با توجه به پیشرفت فیزیکی از حساب آنان به پیمانکار پرداخت خواهد شد.

کریمی با بیان اینکه روز گذشته مهلت پرداخت وجه این طرح به اتمام رسیده، افزود: واریز نشدن وجه ۴۰ میلیون تومانی متقاضیان مسکن ملی به معنی انصراف آنان از این طرح بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد اضافه کرد: این مبلغ به صورت علی الحساب تعیین شده است و در صورت نیاز به پرداخت سهم آورده از سوی متقاضیان در مراحل بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

کریمی تصریح کرد: به اندازه کافی برای تمام واجدین شرایط زمین و سایر زیرساخت‌های احداث مسکن اقدام ملی،  در این شهرستان فراهم شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.