معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرستان همدان از پیگیری ساخت واحد پرورش مرغ لاین در بخش شرا خبر داد.

احداث واحد پرورش مرغ لاین در بخش شرا پیگیری می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان یزدان آزرمی، معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرستان همدان در کارگروه اقتصاد کشاورزی شهرستان همدان با تاکید بر تسریع در اجرای مصوبات کارگروه اقتصاد کشاورزی شهرستان همدان افزود: منابع طبیعی و جهاد کشاورزی با همکاری بخشداران، مناطق پیشنهادی برای ساخت این واحد و همچنین واحد مرغ تخم گذار را با رعایت استاندارد‌ها در سه روز آینده اعلام کنند.

حیوانات لاین به یک جمعیت خالص از حیوانات خاص (اعم از دام و طیور) اطلاق می‌شود که متعلق به یک نژاد مشخص با ویژگی‌های ژنتیکی کاملا مشخص هستندو صرفا با حیوانات خالص و هم‌نژاد خود آمیزش می‌کنند قادر به تولید حیواناتی مشابه خود هستند.

آزرمی با بیان اینکه راه اندازی واحد‌های تولیدی نوین سبب رشد تولید و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان همدان خواهد شد، تاکید کرد: سرمایه گذاری از سیاست‌های اصلی دولت است و ارتباط و پیگیری مستمر دستگاه‌های اجرایی برای تسهیل سرمایه گذاری و اشتغالزایی باید به روز باشد.

او همچنین تخصیص ساخت ۱۱ هکتار گلخانه در شهرستان همدان در سال ۹۹ را فرصتی مغتنم خواند و تاکید کرد: اعضای کارگروه باید تلاش کنند تا این میزان تا پایان سال تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.