رئیس کمیته ورزش شهروندی شهرداری همدان گفت: هم اکنون ۴۰ رشته ورزشی متنوع به شکل آموزشی و مسابقه‌ای برای شهروندان همدانی فعال است.

فعالیت ۴۰ رشته ورزشی در ورزش شهروندی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید پناه آبادی، رئیس کمیته ورزش شهروندی شهرداری همدان اظهار داشت: باتوجه به شرایط کرونایی در جامعه و محدودیت در تجمع ها، برخی از این رشته‌ها را به شکل مسابقه‌ای در قالب برخط و حضوری برگزار کردیم.

پناه آبادی بیان کرد: هدفگذاری ورزش شهروندی همدان بکارگیری و فعالیت ۱۰ درصد از جمعیت این شهر در فعالیت ورزشی است که به خوبی با برنامه‌ریزی اعضای کمیته اجرایی شده و تا سال آینده تحقق خواهد یافت.

او با تأکید بر اینکه نگاه علمی و تأثیرگذار در رشد و اعتلای ورزش شهروندی داشته ایم، گفت: ۲۰۰ عضو فعال و باتجربه را برای برنامه‌ریزی و اجرای ورزش شهروندی در رشته‌های مختلف بکار گرفته ایم و اغلب در این حوزه صاحب نظر و تخصص هستند.

پناه آبادی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های بسیار مطلوب ورزشی از سوی شورا و شهرداری در همدان گفت: در حال حاضر ۲۷ مجموعه اختصاصی روباز و چندمنظوره را برای توسعه ورزش شهروندی در اختیار داریم و چندین زمین ورزشی چندمنظوره نیز در حال احداث است.

رئیس کمیته ورزش شهروندی شهرداری همدان خواستار توجه دستگاه ورزش استان به این حوزه شد و افزود: نباید این تصور باشد که ورزش شهروندی تنها مختص شهرداری است بلکه توسعه آن در بین مردم جامعه نیازمند مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

این مسئول گفت: متأسفانه دستگاه ورزش همدان توجهی به این مقوله ندارد و با وجود چندین بار درخواست نشست دوجانبه پیرامون همکاری متقابل در توسعه ورزش شهروندی، استقبالی نشده است.

پناه آبادی اضافه کرد: خوشبختانه تمامی افرادی که در کمیته اجرایی و ستادی ورزش شهروندی همدان فعالیت دارند، به شکل افتخاری کار می‌کنند و این نشان از عشق و علاقه آن‌ها به توسعه ورزش در بین مردم است.

انتهای پیام/د 

برچسب ها: شهرداری ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.