میزان جابه جایی کالا با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در آذر امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علیرضا معیری‌پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: همچنین در آذر ماه تناژ بار حمل شده توسط ۱۰ هزار ناوگان باربری نسبت به آبان ماه افزایش ۷ درصدی را نشان می‌دهد.

معیری‌پور افزود: این رشد قابل توجه در میزان حمل کالا مرهون تلاش ۱۲ هزار و ۷۰۰ راننده و ۸۴ شرکت حمل و نقل استان است که به ویژه در شرایط کمبود‌های فعلی در حوزه‌های تامین لاستیک و لوازم یدکی بی وقفه در حال خدمت رسانی هستند.

او همچنین به آمار حمل بار در ۹ ماهه امسال اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت با توجه به شرایط خاص ناشی از ویروس کرونا بیش از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تن انواع کالا در استان حمل شده است که این مقدار نیز افزایش ۳ درصدی نشان می‌دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار داشت:خاک معدنی، انواع نوشابه و مواد پاک‌کننده به ترتیب از بیشترین کالا‌های حمل شده با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بوده است.

معیری‌پور افزود: به منظور اجرای قوانین و حفظ حقوق رانندگان و شرکت‌های قانونمدار حمل و نقلی و همچنین کوتاه کردن دست دلالان، گشت‌های کنترل دروازه‌ای با همکاری پلیس راه تشکیل و در طول راه‌های حوزه استتحفاظی مستقر بوده و با برهم زنندگان نظم و عدالت توزیع بار در حوزه حمل و نقل برخورد جدی خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار