معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۱۲۶ حلقه لوح فشرده فیلم‌های آموزشی الکترونیک تمامی دروس پایه اول تا ششم دوره ابتدایی در سطح شهرستان‌ها و مناطق خراسان شمالی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  عصمت بدخشان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت :  از زمان آغاز شیوع کرونا و تاکید بر آموزش‌های غیر حضوری ابتدایی به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته و جهت دسترسی دانش آموزان محروم از شبکه شاد،  محتوای الکترونیکی فیلم‌های آموزشی کتب درسی دوره‌ی ابتدایی، درسنامه‌های آموزشی خودآموز،  در دستور کار قرار گرفته و منابع آموزشی غنی در معاونت اموزشی ابتدایی اداره کل تهیه و تولید شده است.


بیشتر بخوانید 


بدخشان در ادامه افزود : درشرایط کرونایی که زمینه آموزش حضوری درتمامی مدارس استان میسر نیست و در بسیاری از شهرستان‌ها و مناطق به‌خصوص در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته شرایط استفاده دانش آموزان از فضای مجازی و اینترنت میسر نمی‌باشد به منظور پیگیری کیفیت بخشی و در راستای اجرای عدالت آموزشی دراین مناطق، لوح فشرده فیلم‌های آموزشی الکترونیک در تمامی پایه‌های دوره ابتدایی که توسط مدرسان کشوری و استانی در دبیرخانه‌های تولید محتوای آموزش ابتدای کشور تهیه شده است (ویژه دانش آموزانی که از فضای مجازی شاد محروم هست) آماده و به شهرستان‌ها و مناطق ارسال گردیده است.

معاون آموزش ابتدایی  گفت : امید است  بتوانیم با همکاری و تلاش تمامی دست‌اندرکاران و همراهی و حمایت اولیای دانش اموزان، گام‌های اساسی در جهت ارتقای یادگیری دانش آموزان و تحقق اهداف نظام آموزشی برداریم.

او در پایان بر اهمیت و ضرورت تکثیر، توزیع و استفاده بهینه از ظرفیت فیلم‌های آموزشی الکترونیک توسط مدیران شهرستان‌ها و مناطق و ارسال به سطح مدارس تاکید نمود.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.