مدیر جهاد کشاورزی نوشهر از قلع و قمع ۱۹ تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جواد خلدنوش مدیر جهاد کشاورزی نوشهر گفت: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی با دستور دادستانی، ۱۹ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان نوشهر قلع و قمع شد.

او افزود: به موجب قانون ماده ۳ حفظ کاربری اراضی و باغات، ۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز به مساحت ۱۱ هزار و ۲۰۰ مترمربع در روستا‌های سنگ تجن، هلستان و مزکا که دیوارکشی و قطعه بندی شده بود قلع و قمع و به حالت گذشته برگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر ادامه داد: در راستای حفظ کاربری و نگهداری زمین‌های کشاورزی و باغ‌ها و اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی نیز ۱۴ مورد قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در زمین‌های شالیزاری با هدف جلوگیری از تخریب ۵۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع اراضی کشاورزی روستا‌های علی آباد عسگرخان، پاشاکلا و تسکاتک بخش مرکزی این شهرستان به اجرا درآمد.

خلدنوش گفت: شهروندان اگر قصد احداث بنا یا دیوارکشی زمین‌های کشاورزی خود را دارند، با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی و یا مراکز جهاد کشاورزی کجور و ملکار و تماس با سامانه ۱۳۱ از مشاوره لازم در این خصوص بهرمنده شوند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار