مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت:ایجاد شهرک صنعتی صنایع تبدیلی و غذایی در مراغه در برنامه تدبیر و توسعه استان مصوب شده و هم اکنون نیز رایزنی برای جذب سرمایه گذار برای احداث آن در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،ایاز برنو مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت:این مصوبه منجر به ایجاد تفاهم نامه با حضور چهارجانبه با حضور جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، سپاه عاشورا، مسکن و عمران بسیج و یک موسسه دانش بنیان شده است.

اوافزود: با وجود ۴۵ سردخانه فعال در این شهرستان، هم اکنون نیاز به تبدیل و فرآوری تولیدات باغی و کشاورزی در منطقه احساس می‌شود که با بهره برداری و ایجاد آن‌ها زمینه برای اشتغال و ارزآوری فراهم خواهد شد.

اواضافه کرد: ایجاد اشتغال پایدار با سرمایه گذاری مناسب در ایجاد این شهرک در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی محقق خواهد شد.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت:در این شهرک صنعتی به دنبال بهره گیری از طرح‌های دانش بنیان و واحد‌های کوچک و متوسط تولیدی در زمینه فرآوری و صنایع تبدیلی کشاورزی هستیم.

برنو افزود: ایجاد واحد آزمایشگاهی، برندسازی و زیرساخت‌های مناسب در این شهرک پیش بینی شده و با کمترین هزینه محصولات تولیدی منطقه فرآوری و به ارزش افزوده کشاورزی تبدیل کرده و زمینه ساز اشتغال زایی پایدار بیش از پیش خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشاورزی ، شهرک صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.