رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد محموله‌های واکسن کرونا به تمامی اعضای اتحادیه اروپا تحویل شد و فردا واکسیناسیون آغاز می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، اورسولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا با انتشار یک تصویر ویدئویی از خود در صفحه توییترش اعلام کرد: ما در حال آغاز یک ابتکار عمل در این سال سخت و دشوار هستیم. امروز، روز تحویل (محموله‌های واکسیناسیون) و فردا روز (آغاز) واکسیناسیون علیه بیماری کووید-۱۹ در سراسر اتحادیه اروپاست.

وی افزود: این واکسن‌ها همزمان در اختیار همه کشور‌های عضو اتحادیه قرار گرفته اند. اکنون مردم اروپا در آتن، رم، هلسینکی و صوفیه (و جا‌های دیگر) آماده دریافت واکسن کرونا هستند. روز‌های واکسیناسیون در اروپا لحظه‌ای ملموس از اتحاد و مبین روایت موفق اروپا هستند. زمانی که واکسن‌ها به لحاظ ایمنی و تاثیر، آزمایش شوند، خیلی زود به واکسن‌های بیشتری دسترسی خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون اروپا ادامه داد: اتحادیه اروپا در خصوص مقدار کافی واکسن برای کل جمعیت ۴۵۰ میلیونی شهروندان اروپایی اطمینان می‌دهد و آن‌ها را تامین می‌کند. همزمان ما واکسن‌های مورد نیاز برای همسایگانمان نظیر ایسلند و نروژ را نیز تامین می‌کنیم.

او در انتهای اظهاراتش گفت: واکسیناسیون به ما کمک می‌کند به تدریج به زندگی عادی بازگردیم. زمانی که به اندازه کافی، مردم واکسینه شدند، آن موقع می‌توانیم مسافرت را شروع کنیم و بار دیگر، دوستان و اعضای خانواده خود را ببینیم و همین طور تعطیلاتی عادی را که مدتهاست در انتظارش هستیم برای خود تدارک ببینیم. اما تا آن زمان حتما باید این مراقبت‌ها را ادامه دهیم. چون نیاز داریم که خودمان و عزیزانمان را در برابر این ویروس محافظت کنیم. بگذارید با هم ایمن باشیم و اجازه دهید سال ۲۰۲۱ سال بازیابی و امید اروپا باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۶ دی ۱۳۹۹
بله خانم . زمان آن رسیده که محصول این دروغ بزرگ را درو کنید .دنیا بی صبرانه آماده خرید واکسن است .
آخرین اخبار