رویداد تولید محتوای مجازی #مرد_میدان به همت معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما در شبکه های اجتماعی سراسر جهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر رویداد مجازی مرد میدان گفت: این رویداد مقارن با نخستین سالگرد ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با هدف تولید، توزیع و داوری آثای حرفه ای و نیمه حرفه ای مردمی است که سال گذشته، در یک عملیات تروریستی، سردار خود را از دست داده برگزار می شود. به گفته حسن میثمی رویداد #مرد_میدان به همت معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

وی عنوان کرد: تولید محتوا و فعالیت در این حوزه می تواند علاوه بر قرابت معنوی بین مردم و این شهید بزرگوار به جریان سازی‌های گسترده در فضای ملی و بین المللی در موضوع ترور و شهادت منجر شود. دبیر رویداد مردمی مرد میدان افزود: این رویداد حول محور هفت عنوان شکل گرفته است؛ تولید محتوای احساسی-عاطفی و یادداشت‌هایی در وصف دلتنگی برای سردار شهید، وجوه محبوبیت حاج قاسم و نیز روحیه انقلابی و جهادی این شهید والامقام، و توجه به نقش سردار قاسم سلیمانی در امنیت ایرن و منطقه برخی از محورهای رویداد مردمی مرد میدان هستند.

وی گفت: توجه به جنبه الگوسازی برای قشر کودک و نوجوان، بازنمایی شخصیت شهید و انگیزه بخشی و امیدآفرینی برای ادامه راه این شهید و نیز دیگر شهدای ارزشمند کشور نظیر شهید محسن فخری زاده، بخش دیگری از عناوین کلیدی این رویداد را تشکیل می دهند. میثمی در باره دیگر ابعاد رویداد گفت: مشارکت کنندگان در این طرح می توانند پس از تولید محتوا در هر قالب و انتشار آن در رسانه‌های اجتماعی، گروه های اجتماعی و سایت تلوبیون، با درج هشتگ های مربوط به رویداد، عضوی از این جریان ملی شوند. وی ارسال اثر به شناسه @marde_meydan نیز یکی دیگر از راه های مشارکت در این رویداد مردمی عنوان کرد.

دبیر رویداد مردمی مرد میدان تنوع قالب تولید محتوا، از مزیت های این طرح برشمرد و افزود؛ شرکت کنندگان در این رویداد هیچ گونه محدودیتی در تولید محتوا ندارند و علاوه بر تغییر نمایه صفحات اجتماعی خود و بارگذاری استوری های مرتبط با انتشار عکس، کلیپ، دابسمش، یادداشت و حتی تولیدات حرفه‌ای تر نظیر انیمیشن، فیلم کوتاه و موشن گرافی می توانند در این رویداد شرکت کنند. وی گفت: بخش دیگر رویداد مرد میدان، داوری آثار ارسال شده است که افراد با حضور در سایت www.mardemeydan.ir می توانند نسبت به ارزیابی آثار مشارکت کنند.

رویداد مردمی مرد میدان


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.