مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: با تلاش کادر درمان و همکاری مردم، پیش بینی غربی‌ها درباره آمار فوت بیماران کرونایی در ایران غلط از آب درآمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در سومین نشست فرهنگ عمومی شهرستان میبد، گفت: اروپایی‌ها پیش بینی کرده بودند که آمار فوتی‌های مبتلا به کرونا در موج سوم این بیماری از هزار نفر در روز فراتر رود، اما همت و همکاری مردم و تلاش کادر درمان و پشتیبانی قرارگاه سردار سلیمانی سبب شد تا این آمار به نصف برسد. 

او درباره وظایف دستگاه‌ها در زمان شیوع کرونا، افزود: همه باید به مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشند. همه ما موظفیم برای کاهش مشکلات مردم تلاش کنیم.

امام جمعه میبد با اشاره به اهمیت حمایت روحی و روانی از بیماران و مردم آسیب دیده از کرونا، تصریح کرد: مسائل دینی و معنوی جامعه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. روحیه دینی حاکم بر کشور سبب شده تا همدلی و وفاق در جلوگیری از شیوع کرونا در ایران نسبت به کشور‌های دیگر بیشتر باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور بر تقویت تفکر بسیجی و نیاز کشور در همه عرصه‌ها به این تفکر تأکید کرد و افزود: همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها باید برای برگزاری باشکوه کنگره ملی چهار هزار شهید استان پای کار بیایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.