سرپرست فرمانداری مهاباد گفت:با توجه به اینکه وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان از نارنجی به زرد تغییر کرده است، در نتیجه محدودیت‌های متناسب با وضعیت جدید اعمال خواهد شد.

عارف خدرلو سرپرست فرمانداری مهاباد در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: با اعمال محدودیت‌ها وضعیت کرونا در این شهرستان از قرمز به نارنجی و سرانجام به زرد تغییر کرد که با توجه به شرایط جدید محدودیت‌های کرونایی در مهاباد کمتر خواهد شد.

خدرلو افزود: اگر دستورالعمل‌ها به دقت رعایت شود، می‌توانیم به وضعیت مطلوب‌تر برویم در غیر این صورت دوباره محدودیت‌های سختگیرانه و حداکثری بر می‌گردد.

او ادامه داد: بر پایه بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، کارکنان اداره‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ظرفیت کامل در محل کار حاضر می‌شوند و در سایر اداره‌ها ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام و ماموریت‌های اداری غیرفوری نیز لغو می‌شود.

سرپرست فرمانداری مهاباد اذعان داشت: تمامی مرکز‌های آموزشی از جمله از مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، آموزشگاه‌های خصوصی و حوزه‌های علمیه در آران و بیدگل تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

خدرلو گفت: برگزاری نماز‌های جمعه و جماعت و آیین‌های مذهبی همچنان در این شهرستان ممنوع است.

او از مردم خواست تا پایان محدودیت‌ها همراهی و همکاری لازم را داشته باشند، چرا که سلامت و امنیت آنان و دیگر شهروندان به خطر می‌افتد و در صورت تخلف، مسوولان مرتبط مجبور به اعمال قانون می‌شوند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.