مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: به مناسبت ۹ دی ماه، آغاز دهه بصیرت و میثاق با ولایت و نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ۹ عنوان برنامه از سوی شهرداری شهرکرد اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اکبر ایازی مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد با بیان اینکه فضا‌سازی سیمای بصری شهر با محوریت بصیرت و دشمن شناسی در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرا می‌شود، اظهار داشت: اطلاع رسانی برنامه‌های ستاد مرکزی از طریق چاپ و نصب بنر در بیلبورد‌های تبلیغاتی شهر از جمله برنامه‌های این دهه می‌باشد.

او با بیان اینکه طرح پیامکی بصیرت ویژه کارکنان شهرداری اجرا می‌شود، افزود: این طرح با محتوای ولایت‌مداری، شناخت ابعاد فتنه و بصیرت در شرایط کنونی در قالب ارسال پیامک به صورت روزانه ویژه کارکنان اجرا می‌شود.


بیشتر بخوانید


ایازی اضافه کرد: اختصاص سه بیلبورد بزرگ پازلی سطح شهر به دو مناسبت ۹ دی و اولین سالگرد سردار سلیمانی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و مسابقه کتاب‌خوانی «یادت باشه» با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد برگزار و نفرات برتر مسابقه معرفی و تجلیل می‌شوند.

او با اشاره به ساخت تندیس سردار سلیمانی ادامه داد: تندیس سردار سلیمانی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان جهت نصب در میدان شهدا ساخته می‌شود.

ایازی با اشاره به اجرای طرح تبیین بصیرت و فتنه گفت: در راستای اجرای این طرح از دو سخنران برجسته دعوت و مشارکت و همکاری موثر با ادارات، نهادها، هیئات و تشکل‌های مردم نهاد در اجرای برنامه‌ها و فضاسازی شهر انجام شده است.

او افزود: تهیه کتاب الکترونیک «بصیرت و استقامت» با ضمیمه فتنه (گزیده بیانات مقام معظم رهبری پیرامون بصیرت و استقامت و فتنه) و ارائه به کارکنان و خانواده‌ها جهت مطالعه و بهره‌برداری و شرکت در مسابقه فرهنگی و همچنین انتشار در فضای مجازی نیز از جمله این برنامه‌ها است.

ایازی با بیان اینکه پاسداری و صیانت از ۹ دی یکی از وظایف مجموعه‌های فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ها است، ادامه داد: در این راستا رسانه‌ها باید جریانات و زوایای گوناگون فتنه ۸۸ را واکاوی کرده و ابعاد مختلف آن را به انتشار گذاشته تا نقطه کور و تاریکی در آن باقی نماند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار