سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا از توقف موقت پرواز‌ها در فرودگاه نشویل پس از وقوع انفجار مهیب در این شهر خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، انفجار در شهر نشویل در ایالت تنسی آمریکا خسارات زیادی به اماکن و و احد‌های تجاری وارد کرد.

سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا به صورت موقت پرواز‌ها در فرودگاه نشویل را پس از قطع ارتباطات در پی انفجار در این شهر، متوقف کرد.

شبکه تلویزیونی سی ان ان بنا به گفته کارشناسان آمریکایی خبر داد: حجم مواد منفجره به کار رفته در انفجار شهر نشویل ایالت تنسی در داخل آمریکا بی سابقه بوده است.

در این انفجار شیشه و پنجره بسیاری از واحد‌های تجاری و منازل تا شعاع چند کیلومتری شکسته شد و سه نفر زخمی شدند. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

جان کوپر،  شهردار نشویل گفت برای تامین امنیت و حفظ جان مردم، مقررات منع آمد و شد در شهر اعمال شده است. حمله صبح امروز با هدف ایجاد هرج و مرج و هراس در ایام عید صورت گرفت.

در همين رابطه،  رئیس پلیس نشویل نيز گفت انگیزه عاملان انفجار را نمی‌دانیم و اطلاعاتی درباره کسانی که در آن دست داشته اند، نداریم. ما نمی‌دانیم آیا در زمان انفجار کسی داخل خودرو منفجر شده بوده است یا نه، اما فکر می‌کنیم بافت بدن انسان در خودرویی که منفجر شده، پیدا شده است و آن را مورد آزمایش قرار می‌دهیم.

شبکه تلویزیونی سی بی اس خبر داد: دفتر جو بایدن اعلام کرد که بایدن گزارشی درباره انفجاری که در شهر نشویل رخ داد، دریافت کرده است.

معاون شهردار نشویل اعلام کرد صدای پخش شده در خودروی منفجر شده در نشویل صدای یک زن بوده است.

پلیس تاکنون هیچ مظنونی را در این رابطه بازداشت نکرده است. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

یکی از مقامات پلیس شهر نشویل در ایالت تنسی آمریکا نیز گفت: انفجار در این شهر سبب از دست رفتن شنوایی یکی از افسران پلیس شد. یک مرد همراه با سگ خود در خیابان لحظاتی پیش از انفجار ون در حال عبور بود که افسران ما او را متوقف کردند، اما انفجار افسران ما را زمین گیر کرد. خوشبختانه هیچ کدام از افسران ما دچار جراحات سنگین نشدند، اما یکی از افسران ما شنوایی خود را از دست داده است که امیدواریم موقتی باشد.

یک مقام دیگر گفت: به نظرم مردم به این انفجار به عنوان یک حادثه نگاه نمی‌کنند. اما رسیدن به علت و انگیزه آن اندکی زمان می‌برد. آنچه که واضح است این است که انفجار زمانی روی داد که هیچ فردی در منطقه نبود. ما منتظر تحقیقات هستیم. ما بسیار خرسندیم که افراد زیادی در محل انفجار حضور نداشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار