مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان:

۳۴۶ نفر گرفتار برف و کولاک محورهای استان سمنان نجات یافتند

محمدخانی بابیان اینکه امدادرسانی در همه محورهای مواصلاتی استان در حال انجام است گفت: ۳۴۶ نفر گرفتار برف و کولاک محورهای استان نجات یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تیم‌های امداد و نجات جاده‌ای در پایگاه‌های ثابت و سیار محورهای مواصلاتی استان سمنان مستقر هستند، ابراز داشت: هم‌اکنون امدادرسانی در همه محورهای کوهستانی استان در حال انجام است.

او بابیان اینکه خودروهای گرفتار در برف محورهای مواصلاتی امدادرسانی شدند، افزود: تیم‌های امداد و نجات کوهستان مستقر درراه‌ها به ۱۱۰ خودرو گرفتار محورهای شهمیرزاد-چاشم، دامغان-دیباج، خوش ییلاق، سمنان-دامغان و آزادشهر- شاهرود امدادرسانی لازم را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه شش تیم عملیاتی در امدادرسانی برف و کولاک امروز جمعه حضور داشتند، ابراز داشت: بسته‌های ۲۴ ساعته اضطراری و همچنین پتو بین این درراه ماندگان توزیع‌شده است.

محمدخانی بابیان اینکه پایگاه‌های امداد و نجات به لوازم موردنیاز امداد در برف و یخ مجهز شدند، در ادامه تصریح کرد: آموزش‌های لازم نیز به کارکنان داده‌شده است تا بتوانند بهترین خدمات را به هم‌وطنان گرفتار در برف، یخ و کولاک انجام دهند.

او افزود: با توجه به شرایط جوی و مسدود شدن برخی جاده‌ها از هم‌وطنان درخواست می‌شود تا از حضور در محورهای کوهستانی و پرخطر پرهیز و سفر خود را به‌وقت بهتری موکول کنند و در صورت الزام حتماً غذا، آب، سوخت کافی، پتو و لباس گرم به همراه داشته باشند.

انتهای پیام / گ

 

برچسب ها: هلال احمر ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.