سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل نساجی مازندران صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌های مان استفاده کنیم و بازی مساوی شد. روز آرامی داشتیم و از شما هم می‌خواهم نگران من نباشید. آرام هستم و اگر هم صحبتی با بازیکنانم می‌کردم به خاطر شرایط مسابقه بود. من خیلی خوب هستم و مشکلی وجود ندارد.

او در مورد اعتراضش به داوری گفت: اگر به داور اعتراض کردم طبیعی بود و در طول مسابقه پیش می‌آید. بنیادی فر از داوران خوب کشور ما است و صحبتی در مورد داوری نیست. روی گل اول نساجی هم به دلیل خطا روی وحید امیری اعتراض کردم، اما در مجموع داوری خوب بود.

گل‌محمدی ادامه داد: بیشتر صحبت ما با بازیکنان بود و در طول بازی اعتراض کردن کم به داور در فوتبال ایران طبیعی است. همانگونه که شرایط برای بازیکنان سخت است برای داوری هم سخت خواهد بود. در صحنه گل نساجی به آوانتاژ دادن داور اعتراض داشتیم، زیرا می‌توانستیم به حمله خود ادامه بدهیم و اگر توپ را خطا اعلام می‌کرد توپ در صحنه در برگشت وارد دروازه ما نمی‌شد.

وی درباره دلیل مخالفت آن‌ها با تعویق یک روزه این مسابقه بیان کرد: فردا هم همین مشکلات و شرایط جوی وجود داشت و مگر دست ما بود که این کار را انجام دهیم؟ فکر می‌کنم فرقی نمی‌کرد که بازی فردا برگزار شود. در کشوری زندگی می‌کنیم که از لحاظ منابع، گاز، آب و سایر موارد ثروتمند هستیم و همه چیز داریم. باید در بحث زیرساخت‌ها و امکانات ورزشگاه همت بیشتری داشته باشند، همه می‌گویند ورزش امر به معروف است و هزینه کردن در آن هیچ وقت هدر نمی‌رود.

گل‌محمدی افزود: برای ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی ضروری است که در ورزش هزینه کنیم. از مسئولان ورزش کشورمان می‌خواهم نسبت به زیرساخت ورزشگاه‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند. مازندران اندازه یک تیم ملی بازیکن دارد. مازندران استعداد‌های زیادی دارد و این همه به دلیل ژنتیک خوب مردم این استان است. باید از این استعداد‌ها در جهت تقویت فوتبال ایران و ایجاد شور، نشاط و سلامتی جامعه به خوبی استفاده شود.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: متاسفانه فکر می‌کنم اولویت‌ها مسائل دیگری است و هیچ توجهی به ورزش نمی‌شود. برای جامعه متمدنی مثل ایران ورزش باید یک اصل باشد و باید شرایطی را برای ورزشکاران فراهم کنیم تا به صورت حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای کار خود را انجام بدهند. تاسف می‌خورم که چنین حالتی در ورزشگاه وطنی و برخی ورزشگاه‌های دیگر وجود دارد. اولین کاری که باید برای این ورزشگاه انجام داد این است که کلنگ بزنیم، آن را تخریب کرده و از نو مجموعه بهتری درست کنیم. تاثیر زمین روی بازی به اندازه‌ای زیاد بود که نمی‌توانستیم یک کار ترکیبی از کناره‌ها داشته باشیم و یک ارسال درست انجام دهیم. شرایط برای برگزاری یک دیدار لیگ برتری نرمال نبود و نمی‌توان صحبت خاصی داشت.

گل محمدی درباره اصرار سازمان لیگ به برگزاری دیدار‌های معوقه پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس همیشه مرد روز‌های سخت بوده و اگر بازیکنان به موفقیتی رسیده اند تنها به دلیل انگیزه زیاد و شخصیت بزرگی است که در تیم دارند. اتفاقاتی که برای فینال افتاد و برخی مسابقات‌مان لغو شد به ضرر پرسپولیس بود. دیدار‌های عقب‌افتاده داشته و با توجه به شرایط کار سختی داریم و باید انگیزه داشته باشیم تا در این شرایط سخت به کارمان ادامه دهیم. امروز هم واقعاً بچه‌ها تلاش کردند. تلاش بازیکنانم برای بردن بازی در این شرایط کافی بود، اما باید از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۰۹:۵۴ ۰۶ دی ۱۳۹۹
مرد روزهای سخت جهت گرفتن پولهای میلیاردی از جیب مردم مستضعف ایران !!!
آخرین اخبار