پیکر پاک و مطهر ستوانیکم شهید"حمید عارفی" از کارکنان خدوم فرماندهی انتظامی، ظهر امروز از میدان امام حسین (ع) به سمت گلزار شهدای شهر زاهدان تشییع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، پیکر پاک و مطهر شهید نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ستوانیکم شهید"حمید عارفی" از کارکنان خدوم فرماندهی انتظامی استان ظهر امروز از میدان امام حسین (ع) به سمت گلزار شهدای شهر زاهدان تشییع و در گلزا شهدای این شهرستان تدفین و به خاک سپرده شد .

ستوان دوم حمید عارفی بر اثر جراحت حاصل از اصابت گلوله اشرار، پس از ۳۳ روز بستری در بیمارستان، بامداد دیروز بر اثر شدت جراحات وارد شده دعوت حق را لبیک گفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. ِ

یکم آذر ۹۹ عوامل گشت ۱۱۰ پلیس زاهدان در جریان درگیری با شروری که اقدام به ایجاد رعب و وحشت در خیابان کرده بود، ستواندوم حمید عارفی بر اثر اصابت گلوله دچار جراحت شد.

سردارطاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عزت نظام جمهوری اسلامی در اهداءشهدای امنیت است وبه اشرارهم هشدار میدهیم که خون پاک شهید عارفی موجب تقویت اراده وجدیت این نیرو برای مبارزه با اشراراست.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار