محمود زاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال درباره کیفیت بد چمن ورزشگاه محل میزبانی بازی‌های خوشه طلایی ساوه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال درباره کیفیت بد زمین چمن ورزشگاه محل میزبانی تیم خوشه طلایی ساوه در بازی مقابل مس کرمان که اعتراض رضا مهاجری را در پی داشت، گفت: این طور نیست که بگوییم همیشه تمام موارد مدنظر سازمان لیگ اجرا می‌شوند یا شرایط موجود درست هستند. یک نقطه ضعف آشکار را شاهد بودیم و نمی‌توان آن را انکار و از واقعیت فرار کرد. به عنوان مسئول برگزاری مسابقات باید از شرایط بازی خوشه طلایی ساوه و مس کرمان عذرخواهی کنم.

محمودزاده در ادامه گفت: در هفته اول لیگ یک، مسابقه خوشه طلایی به جای ساوه در اراک برگزار شد و در هفته‌های بعد شرایط زمین را به استاندارد رساندند، اما در فاصله بین هفته گذشته که میزبان بودند یعنی ۳ هفته قبل تا این هفته اتفاقاتی برای این زمین افتاد که متأسفانه آن را از شرایط ایده‌آل خارج کرد. بازی‌های خوشه طلایی فصل گذشته حدود ۲ ماه در ساوه برگزار نشدند و قم و تهران میزبان بازی‌های این تیم بودند. پس از این که بازی‌های خوشه طلایی به شهر‌های دیگر منتقل شدند، زمین چمن آن‌ها یکی از بهترین زمین‌های لیگ یک بود. مسئولان انتظار داشتند زمین چمن همان حالت را داشته باشد، اما به آن‌ها گفتم که چمن یک موجود زنده است و وقتی از آن نگهداری نشود، آسیب می‌بیند.


بیشتر بخوانید:

مهاجری: بزرگ ترین آرزوی ما بازگشت بازیکنان مصدوم تیم است


مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک افزود: روز گذشته من در ساوه با اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال ساوه جلسه داشتم. مسئولان هیئت فوتبال هم گله کردند که حتی تیم‌های بزرگ پایتخت در زمین‌های اصلی که بازی هایشان را برگزار می‌کنند، تمریناتشان را انجام نمی‌دهند، اما متأسفانه خوشه طلایی امسال علاوه بر بازی ها، تمریناتش را هم در این زمین برگزار کرده است. در این شرایط مسلما چمن آسیب می‌بیند. این زمین اصلا شرایط برگزاری مسابقه را نداشت. مسئولان باید ۱۰۰ درصد به فکر باشند، زیرا تا زمانی که چمن این ورزشگاه شرایط خوبی نداشته باشد، در آن بازی برگزار نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.