خودرو مسابقه‌ای جدید لامبورگینی معرفی شد

شرکت لامبورگینی روز گذشته خودروی مسابقه‌ای کروک خود را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت لامبورگینی روز گذشته خودروی کروک یا همان بدون سقف جدید خود که از خانواده Huracan طراحی شده است را معرفی کرد. لامبورگینی Huracan STO خودرو مسابقه‌‎ای جدید شرکت لامبورگینی است که به صورت کوپه طراحی شده و قرار است در مسابقات بسیار حرفه‌ای مورد استفاده قرار گیرد. نام این خودرو از مخفف عبارت "دانش به دست آمده از سوی مشتری" اعلام کرد و لامبورگینی این خودرو را تحت عنوان خودرو مسابقه‌ای با یک تن هوا معرفی کرده است.

خودرو Huracan STO پیشرفت‌های بسیاری را نسبت به سایر خودرو‌های مسابقه‌ای داشته است که از میان آن‌ها باید به وجود بال عقب قابل تنظیم از جنس فیبر کربن اشاره کرد. بال کوسه‌ای قرار داده شده در این خودرو برای پایداری بیشتر در سرعت و فشار بالا تنظیم شده است. بخش جلویی این خودرو برای افزایش خنک شدن موتور بازبینی و طراحی مجدد شده است. از دیگر اقدامات انجام شده توسط لامبورگینی روی این خودرو باید به کاهش وزن این خودرو اشاره کرد.

خودرو مسابقه‌ای جدید لامبورگینی

استفاده از موتور V10 در خودرو Huracan STO 

جلو پنجره این خودرو نیز از جنس منیزیم بوده و کمی باریک‌تر از خودرو مسابقه‌ای لامبوریگینی است؛ تمامی این موارد باعث شده تا خودرو جدید مسابقه‌ای لامبوریگینی حدود ۴۳ کیلوگرم از خودرو قبلی این شرکت سبک‌تر باشد. موتور استفاده شده در این خودرو همان موتور استفاده شده در خودرو Huracan Performante Evo بوده که در نوع V10 طراحی شده است.

قدرت موتور استفاده شده در خودرو لامبورگینی Huracan STO حدود ۶۴۰ اسب بخار است و گشتاور ۴۱۷ پوند تولید خواهد کرد. موتور V10 موجود در خودرو Huracan STO از نوع ۷ سرعته بوده و از دو کلاچ استفاده می‌کند؛ لاستیک‌های سوار شده روی آن خودرو را نیز کمپانی بسیار بزرگ بریجستون طراحی کرده است. با این حال هنوز تاریخ ورود این خودرو به میادین مسابقه را اعلام نکرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار