اولین مرحله مسابقات ورزشی در رشته‌های طناب زنی و فوتسال در روز‌های ۲۹ و۳۰ آذر به صورت آنلاین در استان فارس در دوره متوسطه پسران برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش فارس از حضور چشمگیر دانش آموزان استان فارس در اولین دوره مسابقات ورزشی مجازی قهرمانی آموزشگاه‌های سراسر استان خبر داد.

آیت دهقان گفت: اولین مرحله مسابقات ورزشی در رشته‌های طناب زنی و فوتسال در روز‌های ۲۹ و۳۰ آذر به صورت آنلاین در برخی شهرستان‌های استان در دوره متوسطه اول و دوم پسران با شرکت ۳۴ تیم برگزار شد.

رئیس هیات ورزش دانش آموزی آموزش و پرورش فارس گفت: در رشته طناب زنی شهرستان‌های فیروزاباد، جهرم، مرودشت و ۴ ناحیه شیراز و در رشته فوتسال نیز شهرستان‌های فیروزاباد، سرچهان، داراب، جهرم، مرودشت، آباده، ارسنجان و ۴ ناحیه شیراز با حضور حدود ۲۷۰ ورزشکار و مربی و مدیر مدرسه شرکت کردند.

دهقان بابیان اینکه در رشته طناب زنی در دوره متوسطه اول شهرستان مرودشت مقام اول، ناحیه ۲ شیراز مقام دوم، ناحیه ۱ و ناحیه ۳ شیراز مقام سوم و مقام چهارم را کسب کردند گفت: در دوره دوم متوسطه، ناحیه ۲ و ناحیه ۱ و ناحیه ۴ شیراز مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و جهرم نیز چهارم شد.

او افزود: در رشته فوتسال دوره متوسطه اول، شهرستان‌های ارسنجان، ناحیه ۱ شیراز، مرودشت و ناحیه ۳ شیراز به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم و در دوره متوسطه دوم شهرستان مرودشت اول و ناحیه ۴، ناحیه ۱ و ناحیه ۳ شیراز به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم را کسب کردند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار