پیروانی، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر شانس با ما یار بود، می‌توانستیم تراکتور را با گل‌های بیشتری ببریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین پیروانی، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: ابتدا از مجموعه صنعت نفت تشکر می‌کنم که از هر نظر، تسهیلات لازم را برای موفقیت تیم فراهم کرده‌اند. از هیئت مدیره و مدیرعامل و تمام عزیزانی که برای موفقیت تیم تلاش کردند ممنونم. بازی مقابل تراکتور یکی از سخت‌ترین و تاکتیکی‌ترین بازی‌های ما در فصل جاری بود. تیم فوتبال تراکتور تنوع تاکتیکی بالایی دارد. ما بازی‌های دیگری هم انجام داده‌ایم و حریفان یک نوع تاکتیک داشتند، اما تراکتور حملات متنوعی طرح می‌کرد و خوشبختانه گروه آنالیز ما شناخت دقیقی از این تیم داشت و در نیمه دوم عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

پیروانی در ادامه گفت: اگر شانس می‌آوردیم، نتیجه بهتری هم می‌گرفتیم. بازی بسیار سختی بود و خوشحالم که بازیکنان ما می‌دانند که کادر فنی از آن‌ها چه می‌خواهد. ما هم می‌دانیم که کیفیت بازیکنان در چه سطحی است.

مربی صنعت نفت آبادان گفت: در نیمه دوم مقابل تراکتور تغییر سیستم دادیم و تلاش کردیم نقاط قوت تراکتور را پوشش دهیم و خوشبختانه به نتیجه رسیدیم و ۳ امتیاز شیرین را گرفتیم که قطعا به روند رو به جلوی صنعت نفت کمک خواهد کرد.

او در واکنش به این که تیمش از موقعیت‌ها به خوبی استفاده نمی‌کند، گفت: تیم ما تقریبا ۳۸ جلسه تاکتیکی تمرین کرده است و جلسات بدنسازی و بازی تدارکاتی هم داشتیم. مسلما نیاز به تمرین بیشتری داریم و ما هیچ وقت بازی مستقیم و زیر توپ زدن را تمرین نکرده‌ایم و همیشه با بازی سازی، توپ را به محوطه جریمه حریف می‌آوریم. خیلی از تیم‌ها مدعی استفاده از بازیکن جوان هستند، اما تیم ما بازیکن ۱۸ ساله در ترکیب دارد، اما به جز ما هیچ تیم لیگ برتری دیگری بازی را با بازیکن ۱۸ ساله شروع نمی‌کند؛ بنابراین بازیکنان ما نیاز به تجربه دارند. 

پیروانی گفت: طبیعی است که به خاطر فشردگی مسابقات، قدرت تاکتیکی تیم ما کمتر است و امیدوارم که بازی‌ها با یک هفته فاصله برگزار شوند. فشردگی مسابقات کار را سخت کرده است، اما امیدوارم بتوانیم با تمرینات مناسب و بیشتر، به شرایط بهتری برسیم و با گل‌های بیشتری بازی‌هایمان را ببریم.

مربی صنعت نفت آبادان درباره قضاوت داور خاطرنشان کرد: حیدری یکی از بهترین داوران فوتبال کشورمان است و از کمیته داوران تشکر می‌کنم که داوران جوان را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. نیمکت تیم ما باشخصیت است و با وجود این که ۲ گل صحیح ما مردود اعلام شد، ما هیچ اعتراضی نکردیم. از کمیته داوران درخواست می‌کنم برای بازی‌هایی که نیمکت‌های پرخاشگر دارند، از داوران باتجربه استفاده کنند تا اعتراض برخی از تیم‌ها آن‌ها را تحت تاثیر قرار ندهد. عملکرد تیم داوری در بازی امروز بسیار خوب بود. شاید داور اشتباهاتی هم داشت، اما تاثیرگذار نبود.


بیشتر بخوانید:

صنعت نفت آبادان ۲ __ تراکتور یک/ برادران شجاعی دست خالی ماندند، پورموسوی به صدر رسید


او درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل سایپا عنوان کرد: سایپا یکی از تیم‌های خوب و باسابقه لیگ برتر است. کادر فنی بسیار خوبی دارد و به جوان‌گرایی روی آورده است. قطعا تمام بازی‌ها سخت است، اما ما به دنبال کسب یک بازی خوب و بابرنامه هستیم و امیدواریم که با یک بازی خوب، نتیجه مدنظرمان را بگیریم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۴ دی ۱۳۹۹
با اون زمین کشاورزیتون همه تیم ها تو ابادان مشکل دارن و بعدشم کلا دو تا حمله کردین شما به اشتباه دفاع تراکتور بازی رو بردین.
آخرین اخبار