استاندار خوزستان گفت: گسترش مکتب شهدا و انتقال آرمان‌های این بزرگ مردان مسیر موفقیت و پیشرفت را برای جامعه اسلامی هموار کرده و کشور را مقابل توطئه‌های دشمن بیمه می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از رسالت‌های اصلی ما به شمار می‌رود، گسترش مکتب شهدا و انتقال آرمان‌های این بزرگ مردان مسیر موفقیت و پیشرفت را برای جامعه اسلامی هموار کرده و کشور را مقابل توطئه‌های دشمن بیمه می‌کند.

او با بیان اینکه ارج نهادن به مقام شامخ شهدای مدافع حرم از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است، افزود: گسترش مکتب شهدا برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و حفظ منافع ملی از ضرورت‌های جامعه است که باید در تمامی عرصه‌ها به آن توجه ویژه شود.

شریعتی ادامه داد: انتقال آرمان‌های شهدا به نسل جوان نیز از دیگر مسئولیت‌های مهم برای دفاع از ارزش‌های انقلاب مقابل توطئه‌های دشمنان است که باید در اولویت قرار گیرد و حافظان امنیت این مرز و بوم برای تامین امنیت مردم از جان خود گذشتند و این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها ستودنی و تداوم این مسیر از تکالیف مهم ما است.

استاندار خوزستان گفت: مدافعان حرم برای دفاع از اسلام و تمامیت ارضی کشور از دلبستگی‌های خود گذشتند که تداوم راه این شهدای والا مقام از وظایف اصلی ما است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.