بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۰۲)؛

از دانلود لایو والپپیر ماه و دریا تا دانلود مسیریاب پر امکانات و آفلاین یاندکس

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۰۲)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۹۸)

دانلود LED Blinker Notifications Pro 8.1.2 – اپلیکیشن اطلاع رسانی

گوشی‌های هوشمند برای اطلاع رسانی به شما از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. زنگ، ویبره  و نور چشمک‌زن از معروف‌ترین آن‌ها است. برنامه‌ای که امروز برای شما آورده‌ایم کمک بسیاری به چراغ ال‌ای‌دی دستگاه برای اطلاع رسانی می‌کند.
 
نرم افزار LED Blinker Notifications Pro که یکی از معروف‌ترین برنامه‌ها در این زمینه است شما را با داشتن امکانات خوب شگفت زده می‌کند. حتی اگر دستگاه شما دارای ال‌ای‌دی نیست، برای چشمک زدن از صفحه نمایش شما بهره می‌برد. به این شکل دیگر نیازی به داشتن چراغ ال‌ای‌دی نیست.
 
از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به دارا بودن بخشی با عنوان تنظیمات شخصی برای شخصی‌سازی قسمت چشمک، دارا بودن تابع Autostart برای راه اندازی خودکار برنامه پس از روشن شدن دستگاه و دارا بودن محیطی بسیار ساده به همراه توابع کاربردی و بدون نیاز به روت بودن دستگاه  اشاره کرد.
 
دانلود LED Blinker Notifications

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Accumulator PDF creator 1.24 – اپلیکیشن ساخت آسان فایل های PDF

از گذشته تاکنون مدارک و رسیدها از اهمیت بالایی برخوردار بودند به طوری که افراد برای حفاظت و نگه‌داری از آن‌ها دقت بالایی را به خرج می‌دادند. با گذر زمان و رشد فناوری شرکت‌های مختلف تصمیم گرفتند با ارائه نرم افزارهای جدید مدارک را در گوشی‌های هوشمند جای دهند و حفاظت از آن‌ها را ساده سازند.

اکنون شرکت SalemoLines با انتشار برنامه Accumulator PDF creator به شما اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان مدارک خود را به شکل فایل PDF درآورید. نرم افزار Accumulator PDF creator Pro ابزاری قدرتمند برای اسکن اسناد در گوشی‌های هوشمند است.

این نرم افزار قابلیتی به شما می‌دهد تا بتوانید در هر زمان که می‌خواهید مدارک خود را به سرعت اسکن و در فایل‌های JPEG یا PDF در گوشی خود ذخیره کنید. این نرم افزار در گوگل پلی نمره عالی ۴.۳ از ۵.۰ را کسب کرده است.

دانلود Accumulator PDF creator
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود SMV Audio Editor 1.1.19a – برنامه تغییر و ویرایش صدا اندروید

نرم افزار SMV Audio Editor ابزاری کاربردی برای کسانی است که می خواهند صدای خود را تغییر بدهند, با استفاده از این نرم افزار می‌توانید صدای خود را ضبط کنید و آن را تغییر دهید. کیفیت فایل های خروجی بسیار بالا بوده و شما را به نوعی خاص تحت تاثیر قرار می دهد.

قیمت اپلیکیشن SMV Audio Editor در گوگل‌پلی ۷.۹۹ دلار است و توانسته امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را به وسیله کاربران دریافت کند. اما در‌ حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

دانلود

دانلود Samsung My Files 12.0.00.502 – برنامه مدیریت فایل رسمی سامسونگ

نرم‌افزار My Files یکی از مشهورترین برنامه‌های مدیریت برنامه‌ها و فایل‌های گوشی‌های هوشمند اندرویدی شناخته می‌شود که تا به حال توسط شرکت سامسونگ توسعه یافته است. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند که بتوانید به راحتی برنامه‌های گوشی خود را مدیریت کنید.

این نرم‌افزار قابلیت‌های بالایی دارد که شامل امکان ایجاد، حذف، انتقال، کپی، اشتراک گذاری آسان فایل‌ها و قابلیت نمایش و مدیریت کامل فایل‌های موجود در حافظه گوشی، کارت SD و حافظه‌های USB می‌شوند.

نرم‌افزار مذکور به کاربران کمک می‌کند تا با کمترین زمان بهترین مدیریت را بر روی پوشه‌های خود داشته باشند و به سریع‌ترین روش به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

دانلود Samsung My Files


دانلود Yandex.Maps 10.0.675580 – مسیریاب پر امکانات و آفلاین یاندکس

ممکن است افراد در بسیاری از مواقع به مکان‌هایی بر خورند که هیچ آشنایی با آنجا نداشته و قادر به یافتن مسیر خود نباشد؛ اما چند سالی است که بازار مسیریاب‌ها حسابی بین کاربران داغ شده و افراد زیادی برای یافتن مسیر درست خود از این نرم افزارها استفاده می‌‌کنند.

نرم افزار Yandex.Maps یک مکان‌یاب با امکانات بی‌نظیر است که می‌تواند اطلاعاتی نظیر حجم ترافیک، پیدا کردن مکان شما، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان، قطب‌نمای دقیق، نقشه‌های سه بعدی، دستورالعمل‌های متنوع، مرور آفلاین نقشه‌ها، نمایش عرض جغرافیایی و … را در اختیار شما قرار دهد.

نرم افزار مجبوب Yandex.Maps توسط گروه برنامه‌ نویسی یاندکس توسعه یافته و توانسته در مدت زمان بسیار کوتاه کاربران بی‌شماری را به سمت خود جذب کند.


دانلود Yandex.Maps
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود Voice Changer – Audio Effects 1.7.1 – برنامه تغییر و ویرایش صدای اندروید

نرم افزار Voice Changer – Audio Effects ابزاری کاربردی برای کسانی است که می خواهند صدای خود را تغییر بدهند, با استفاده از این نرم افزار می‌توانید صدای خود را ضبط کنید و آن را تغییر دهید.

این نرم افزار شامل افکت‌های مناسبی است که می‌توانید صدای خود را با کیفیت بسیار بالایی ضبط کرده و با این افکت‌ها صدا را تحت تاثیر قرار دهید. کیفیت فایل های خروجی بسیار بالا بوده و شما را به نوعی خاص تحت تاثیر قرار می دهد.

قیمت اپلیکیشن Voice Changer – Audio Effects در گوگل‌پلی ۹.۹۹ دلار است و توانسته امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را به وسیله کاربران دریافت کند. اما در‌ حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

دانلود

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Firefox Nightly 201219.17.00 – مرورگر در حال توسعه فایرفاکس

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox Nightly

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Moon Over Water Live Wallpaper 1.04 – لایو والپپیر ماه و دریا

داشتن تصاویر پس زمینه جذاب بسیار برای بعضی مخاطبان مهم است. اکنون نیز مدتی است که تصاویر پس زمینه زنده یا به اصطلاح لایو والپیپر طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند. امروز برنامه‌ای معرفی می‌کنیم که به شما تصیر زیبایی برای پس‌زمینه ارائه می‌دهد.

شما با دانلود کردن این برنامه می‌توانید به امکانات شگفت‌انگیز آن مانند توانایی تنظیم هوا به صورت گرگ و میش و یا به صورت شب دسترسی داشته باشید. برنامه Moon Over Water Live Wallpaper نرم‎افزاری بسیار کارآمد برای لایو والپیپر است. نرم‌افزار مذکور توسط Evgeny Fedorischenko توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. با نصب این برنامه به یک لایو والپیپر فوق العاده از منظره‌ای طبیعی دسترسی داشته باشید.

دانلود Moon Over Water Live Wallpaper

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود StoryArt – Insta story editor 2.8.2 – برنامه ویرایشگر استوری اینستاگرام

روزهای اخیر بیشتر کاربران وقت خود را صرف استفاده از شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام کرده‌اند.

یکی از محبوب‌ترین بخش‌های این شبکه اجتماعی بخش استوری‌ها است؛ اما محیط ساخت استوری در اینستاگرام برای بسیاری از افراد کسل کننده شده و اشخاص ترجیح می‌دهند از سایر نرم افزارها برای ساخت استوری‌های خود استفاده کنند.

برنامه StoryArt – Insta story editor for Instagram Pro عنوان یک اپلیکیشن برای ساخت استوری‌های زیبا، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط ryzenrise توسعه داده شده و امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

این نرم افزار شامل بیش از ۳۰۰ قالب متفاوت استوری و فونت نوشتاری می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد استوری‌های مختلفی را درست کنند و همیشه ایده‌ای جدید داشته باشند.

دانلود StoryArt – Insta story editor

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Instagram 170.0.0.0.240– برنامه رسمی اینستاگرام

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

دانلود Instagram

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۵ دی ۱۳۹۹
StoryArt برای من نیاورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۵ دی ۱۳۹۹
یک برنامه ایرانی توش نبود.
متاسفم
آخرین اخبار