استاندار البرز گفت: مشکلات دفن زباله کرج از طریق ایجاد فضای جدید تا ۲۰ سال آینده حل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز با بیان این که حلقه دره از سال‌ها پیش در این مکان ایجاد شده است و روزانه به طور متوسط هزار و ۴۰۰ تن زباله از سراسر استان در این محل به شیوه سنتی دفن می‌شود، گفت: قرار شد که شهرداری کرج مکان جدیدی برای دفن و بازیافت زباله ایجاد کند، از این رو برنامه ریزی شد تا با ایجاد فضای جدید، مشکلات دفن زباله کرج تا ۲۰ سال آینده حل شود.

او افزود: همچنین مقرر شد که تنها زباله‌های کرج و فردیس در حلقه دره ساماندهی شوند و برای سایر شهرستان‌ها مکانی در نظرآباد پیش بینی شده است.

استاندار البرز گفت: باید از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی نیز بهره برداری کنیم تا در این محل در خصوص کمپوست و تولید انرژی وارد عمل شوند.

او با اشاره به بازدید از مسکن مهر ماهدشت، افزود: اکنون حدود ۱۵ هزار نفر در مسکن مهر ماهدشت مستقر هستند که باید برای تسهیل در ارائه خدمات به آن‌ها اقدام کنیم.

استاندار البرز با قدردانی از نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی به منظور جدیت در پیگیری مطالبات مردم گفت: مقرر شد فرماندار کرج در یک فرصت ۱۰ روزه برای احصای مشکلات و موانع مسکن مهر ماهدشت اقدام کند تا در قالب جلسه‌ای برای اختصاص اعتبارات لازم برای ارتقای زیرساخت های این منطقه، تصمیم گیری کنیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.