فرمانده پایگاه شکاری وحدتی دزفول گفت: بازسازی مدرسه در روستای سیار احمد به منظور ایجاد فضای آموزشی مناسب در دستورکار است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر سرتیپ دوم خلبان بهمن بهمرد فرمانده پایگاه شکاری وحدتی دزفول با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص رسیدگی به فضا‌های آموزشی مناطق محروم گفت: به دستور فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و تجهیزات پایگاه، بازسازی مدرسه در روستای سیار احمد در دستورکار قرار دارد.

او افزود: همچنین با شناختی که از این منطقه داریم امیدوار هستیم تا وضعیت نامناسب دبستان روستای سیار احمد در منطقه هویزه را سر و سامان دهیم تا دانش آموزان در فضای آموزشی مناسب به ادامه تحصیل بپردازند.

امیر سرتیپ دوم بهمرد اظهار داشت: بیش از ۳۰ دانش آموز در این روستا زندگی می‌کنند و در سال‌های آینده با توجه به رشد جمعیت آن، تعداد دانش آموزان در این منطقه به ۴۰ نفر خواهد رسید که امید داریم بخشی از مشکلات مردم با تجدید بنای این مدرسه حل شود و زمینه ساز رشد و پرورش دانش آموزان در این روستا باشد.

فرمانده پایگاه شکاری وحدتی دزفول بیان کرد: روستای سیار احمد محل اتفاقات آبان ماه ۱۳۵۹ است، آنجا که با دلاوری و دلیری مردم روستا برای مقابله با بعثی‌ها و تحویل ندادن خلبان زخمی ارتش همراه شد و بخاطر آن ۲۷ شیر مرد خون خود را در این راه نثار میهن و ارتش جمهوری اسلامی ایران کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.