فرمانده پلیس راه اردبیل - سرچم گفت: با توجه به بارش برف و لغزندگی راه‌های ارتباطی، داشتن زنجیرچرخ برای خودرو‌های عبوری از محور‌های کوهستانی بویژه جنوب استان اردبیل الزامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  سرهنگ نجات حمزه ، فرمانده پلیس راه اردبیل - سرچم گفت: بارش برف و لغزندگی راه‌های ارتباطی منطقه جنوب استان اردبیل موجب کندی تردد خودرو‌ها در این مسیر‌ها شد.
او  از حاکمیت موج جدیدی از بارندگی در راه‌های ارتباطی و جاده‌ای بین‌شهری منطقه جنوب استان اردبیل بویژه بارش قابل توجه برف در راه‌های ارتباطی خلخال - استان گیلان خبردادو افزود: به علت لغزندگی جاده همراه داشتن زنجیرچرخ برای خودرو‌های عبوری از محور‌های کوهستانی جنوب استان الزامی است.

سرهنگ حمزه  ضمن توصیه به مردم برای پرهیز از انجام سفر‌های غیرضروری تا زمان بهبود شرایط جوی منطقه گفت: به رانندگان سفارش می‌شود که قبل از اقدام به سفر از سالم بودن بخش‌های فنی خودرو اطمینان حاصل کنند.

فرمانده پلیس راه اردبیل - سرچم با بیان اینکه استفاده از وسایط حمل و نقل عمومی برای سفر‌های زمستانی بهترین گزینه مسافرت برای مردم است، افزود: همراه داشتن زنجیرچرخ و لوازم گرمازای زمستانی همچون پتو، اطمینان از داشتن لاستیک‌های سالم خودرو با عاج کافی برای رانندگی بر روی سطح برفی و یخی جاده، رعایت جوانب احتیاط و توجه و دقت کافی به جلو در جاده‌های مه‌آلود برای پیشگیری از حوادث رانندگی در هنگام سفر‌های ضروری توصیه می‌شود.
سرهنگ حمزه گفت: در حال حاضر تمام راه‌های ارتباطی بین‌شهری جنوب استان اردبیل غیر از راه مسدود شده از برف خلخال - پونل در استان گیلان باز بوده و تردد خودرو‌ها جریان دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.