کاپیتان سابق تیم فوتبال بارسلونا به تمجید از ستاره آرژانتینی این تیم لیونل مسی پرداخت و عنوان کرد او بهترین بازیکن تمام ادوار دنیای فوتبال است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،کارلوس پویول کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه فوتبال بارسلونا در مصاحبه‌ای با سایت گل به تمجید از این ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا پرداخت و گفت: اگر از من بپرسید مایکل جردن کیست، می‌گویم بهترین بازیکن تاریخ بسکتبال است، درباره لیونل مسی نیز همین فکر را می‌کنم و معتقد هستم او نیز بهترین بایکن تاریخ فوتبال است.

او گفت: می‌دانم برای یک هوادار رئال مادرید سخت است که قبول کند مسی بهترین بازیکن جهان است، اما آمار و عملکرد او نشان دهنده همه چیز درباره مسی است.

پویول گفت: من اطمینان دارم بارسلونا با هدایت مسی می‌تواند به کسب عناوین و افتخارات ادامه دهد، همچنین او برای به دست آوردن قهرمانی با تیم ملی کشورش (آرژانتین) نیز زمان دارد و من از قهرمانی او در بازی‌های ملی هم  حتما خوشحال خواهم شد.

او ادامه داد: مسی در بارسلونا تمام رکورد‌ها را شکسته است و نمی‌دانم آیا کسی در آینده می‌تواند به رکورد‌هایی که او در بارسلونا به دست آورده است دست یابد یا خیر.


بیشتربخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار