فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۱۹ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار منطقه حصارک کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش و برخورد جدی با افراد شرور که باعث برهم زدن نظم و امنیت عمومی می‌شوند، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی تعدادی از اوباش منطقه حصارک شدند.

او افزود: در ادامه تحقیقات ماموران مشخص شد که این افراد ضمن حمل سلاح سرد، در چند مرحله اقدام به قدرت نمایی و اوباشی گری در منطقه کرده اند و با نادیده گرفتن محدودیت منع فعالیت قهوه خانه ها به صورت غیرمجاز در ۳ قهوه خانه تجمع می کنند و اعمال مجرمانه انجام می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: بلافاصله پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در ۳ نقطه از منطقه حصارک کرج، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری یگان امداد در یک عملیات غافلگیرانه تعداد ۱۹ نفر از اراذل و اوباش شرور و سابقه دار منطقه را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

او با بیان این که در بازرسی از قهوه خانه و مخفیگاه متهمان تعداد زیادی سلاح سرد کشف شد، افزود: در این راستا ۳ قهوه خانه نیز به دلیل نقض محدودیت‌های بهداشتی پلمب شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.