فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: لشکر پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس با هدف کمک به امنیت پایدار و ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی در ۵ شهر استان کرمان تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم افتتاح تیپ شهید حسین مرادی در بم گفت : یکی از نیاز‌های نظام اسلامی به فرمایش مقام‌معظم رهبری ،تقویت جبهه انقلاب اسلامی است و هر چه جبهه انقلاب اسلامی قوی تر باشد دشمنان مایوس تر خواهند شد.

سردار معروفی گفت: یکی از کار‌های بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از جنگ تحمیلی جمع کردن همرزمان دوران سخت دفاع مقدس بود بعد از شهادت سردار سلیمانی با هماهنگی فرمانده کل سپاه اقدامات سردار سلیمانی تبدیل به یک ساختار و لشکر پیشکسوتان شهید حاج قاسم سلیمانی تشکیل شد.

او هدف لشکر پیشکسوتان را انجام اقدامات  فرهنگی کمک به ترویج مکتب حاج قاسم، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، جلوگیری از انحراف فرهنگ جهاد و شهادت، کمک‌های مومنانه ،اشراف اطلاعاتی وکمک به امنیت پایدار دانست و افزود: در این راستا ۵ تیم در استان کرمان تشکیل می شود که تیپ شهید حسین مرادی در شهرستان بم و با فرماندهی سرهنگ محنا برای خدمت رسانی در چهار شهرستان بم ،ریگان، فهرج و نرماشیر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

سردار معروفی تصریح کرد: در شهرستان  های کرمان ، بم، رفسنجان، سیرجان و جیرفت ۵تیپ به مرکزیت لشکر پیشکسوتان  راه اندازی می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.