عباس چمنیان گفت: در بازی فردا مقابل صنعت نفت بازیکن محروم نداریم اما محمد رضا خانزاده را به دلیل مصدومیت نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عباس چمنیان مدیر فنی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی تیم تراکتور مقابل صنعت نفت آبادان گفت:یکی از ویژگی های مهم بای فردا این است که دو تیم با اصالت و ریشه دار و قابل احترام فوتبال کشور مان  یعنی صنعت نفت آبادان و تراکتور سازی تبریز با یکدیگر مسابقه دارند  و یک دیدار با ارزش و تماشایی که باتوجه به کیفیتی که از دو تیم سراغ داریم می تواند دیدار جذابی باشد.

او افزود: تیم صنعت نفت در طول تاریخ همواره تیم های باکیفیت که به دنبال ارائه بازی زیبا و خوب بوده اند و تیم تراکتور نیز با توجه به قدمت و سوابقی که در فوتبال کشورمان دارد انتظار می رود که فوتبال در حد بالایی را به نمایش گذارد.

مدیر فنی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریزگفت:مسلما تیم تراکتور سازی که در در فصل جاری در چهار رویداد بزرگ فوتبالی  شرکت کند

در بازی فردا مقابل صنعت نفت بازیکن محروم نداریم به هر حال انتظار و توقع مردم آذربایجان و هم کشورمان از این تیم آنست که فوتبال با کیفیتی را به نمایش به گذارد.

عباس چمنیان  گفت:صنعت نفت تیم بسیار خوبی است خوشبخانه امسال اتفاق خیلی خوبی که  در تیم صنعت نفت رخ داده این است که جوان گرایی باارزشی صورت گرفته که نوید روزهای خیلی خوبی را می دهد ضمن اینکه پورموسوی نیز یک سرمربی با شخصیت و فنی است که خیلی می تواند هم به تیم صنعت نفت و هم به فوتبال کشورمان بسیار کمک کنند.

او افزود: در بازی فردا مقابل صنعت نفت بازیکن محروم نداریم اما محمد رضا خانزاده را به دلیل مصدومیت نداریم که البته آماده بازی بود اما برای آنکه بتوانیم برای باقی فصل به طور کامل آن را در اختیار داشته باشیم در این بازی به آن استراحت دادیم .

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان روز پنجشنبه از هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه تختی میزبان تراکتورسازی تبریز است.

انتهای پیام/ د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.