رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک انبار کالای قاچاق قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان کرد: بیست و هشتم آذرماه امسال خبری مبنی بر اینکه مالک ساختمانی مسکونی در شهرک "گلستان"، زیر زمین ساختمانش را به محل دپو و جمع آوری کالا‌های قاچاق تبدیل کرده است، دریافت کردیم که بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
 
وی عنوان کرد: مالک ساختمان و نشانی دقیق آن شناسایی و تیمی از کارآگاهان به محل مورد نظر اعزام شدند و مشخص شد، خبر صحت داشته و در زیرزمین آن مقادیر فراوانی کالا جمع آوری و تبدیل به انبار یک شرکت شده است.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کر: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از انبار اخذ شد.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازدید از انبار یک هزار و ۲۰ جفت کفش بچه گانه فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی کشف و متهم به قاچاق بودن کالا‌های کشف شده معترف شد.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی در ادامه اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند و کلیه اموال کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران تحویل شد.

بیشتر بخوانید

۳۰۰ میلیارد کالای قاچاق درتهران کشف شد


انتهای پیام/
برچسب ها: کالای قاچاق ، گمرک ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار