مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، از ابلاغ ۷۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ساختمان موزه منطقه‌ای کرمانشاه خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، از ابلاغ ۷۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ساختمان موزه منطقه‌ای کرمانشاه خبر داد و گفت : با پیگیری‌های این اداره کل و حمایت‌های استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این اعتبار اختصاص یافته است.

او گفت : بیش از چند دهه از شروع این پروژه ملی در استان گذشته، اما متاسفانه همچنان به سرانجام نرسیده و در بیش از یک دهه گذشته نیز در رکود کامل به سر برده است.

او افزود: پیگیری تکمیل پروژه موزه منطقه‌ای کرمانشاه به عنوان نیاز ضروری استان و یکی از مطالبات همیشگی دوستداران میراث فرهنگی در یک سال گذشته به صورت جدی در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و خوشبختانه پیگیری‌های مجدانه‌ای که با حمایت مدیر ارشد استان همراه بود، امروز به سرانجام رسیده و اعتبارات لازم به استان ابلاغ شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه با اعلام این که این مبلغ از محل اعتبارات ملی و پیرو سفر اخیر دکتر نوبخت به استان تصویب و ابلاغ شده است، افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا هر چه سریع‌تر این پروژه بزرگ به سرانجام برسد.

او، تکمیل و راه اندازی موزه منطقه‌ای کرمانشاه را یک موفقیت بزرگ و تحولی عظیم در آینده حفاظت از میراث فرهنگی و گردشگری استان عنوان کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.