محمد صلاح، مهاجم تیم فوتبال لیورپول خیلی زود توانست عنوان گرانترین بازیکن سرخ‌ها را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد صلاح ستاره تیم ملی فوتبال مصر که تابستان ۲۰۱۷ با قراردادی ۵ ساله به تیم فوتبال لیورپول انگلیس ملحق شد، خیلی زود توانست با عملکرد درخشان خود به یکی از گرانترین بازیکن‌های سرخ‌ها تبدیل شود.

این بازیکن در ۲ فصل متوالی، عنوان بازیکن سال لیگ برتر فوتبال انگلیس را از آن خود کرد و بار‌ها به عنوان مرد سال فوتبال مصر انتخاب شده است.

درآمد هفتگی صلاح از قراردادش با لیورپول ۲۰۰ هزار پوند است. البته مشوق‌های قرارداد او باعث می‌شوند درآمد این بازیکن تا ۵۰ درصد افزایش یابد.


بیشتر بخوانید


سال قبل، ارزش محمد صلاح ۹۰ میلیون دلار اعلام شده بود. این در حالی است که در فصل جدید رقابت‌های فوتبال اروپا، ارزش ستاره مسلمان لیورپول به ۱۲۰ میلیون دلار رسیده است.

آقایی ستاره مسلمان در لیگ برتر فوتبال انگلیس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۴ دی ۱۳۹۹
اگر مسلمان واقعی باشی نمیزارند زنده بمونی مثل ادواردو انیلی و خیلی های دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۴ دی ۱۳۹۹
یکی میشه محمد صلاح که افتخارش مسلمان بودنشه در حین معروف شدن شریعت اسلامی رو رعایت می‌کنه و خدا می‌دونه چند نفر به خاطرش تو انگلیس مسلمان شدن،ما هم موارد بسیار زیادی داریم که به مجرد اینکه معروف شدن نه تنها خدا و پیغمبر رو منکر میشن به خودشون اجازه میدن در هر حوزه ای اظهار نظر کنن و مروج و لیدرهای لاکچری بازی و هر نوع مفسده دیگه ای میشن،واقعأ ایراد از کجاست؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار